Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Uff, føler at jeg får vondt av å se og høre mitt lille gullhjerte på 5 mnd, som hoster, snørrer og har feber. Hun sover mye, men spiser godt med mm, men slappere enn vanlig selfølgelig. Hun hadde 38.3 i morges, men tror hun hadde mer feber i natt, da hun kjentes veldig varm ut. Noen som vet når man evn skal gi febernedsettende? Evn gi stikkpiller slik at hun skal føle seg bedre? Må man kontakte legevakten før jeg evn gir den? Tenkte til kelden dersom feberen har steget enda mer,..men er så usikker... Hun ble syk i går, smittet av storebror som går i barnehagen
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gir min på 5,5 mnd. når han gråter og tydelig har det ubehagelig. Han har fått et par-tre ganger pga. tenner fordi han har våknet og hylskreket pga smerter. Har også gitt han et par ganger når han har vært forkjøla (uten feber) fordi han viser tydelig ubehag. Hvis hun har feber og føler ubehag så ville jeg gitt henne jeg. Men er du usikker, så ring lege eller legevakt. Da får du svar : ) God bedring til jenta di : )
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei:) Om hun ser ut til å ha ubehag/ont ville jeg gitt.Så lenge hun ikke er noe særlig preget ville jeg latt være.38,3 er ikke så mye om hun ikke viser tydelige tegn til ubehag.Men er du i tvil kan du bare gi,det gjør ingenting.Ikke farlig med en paracet en gang i blandt.Det står på pakken hvor mye hun kan få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå