Gå til innhold

Mindre bevegelse mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har lagt seg på venstre side av magen og godt nede i bekkenet(nesten festet) og jeg har siden hun har gjort det kjent mindre til henne. Er det vanlig? At man kjenner mindre liv mot slutten? Vanligvis er hun skikkelig turbo kjønner dere... Var til ul på lørdag som var og da hadde hun ikke snudd seg den veien ennå og alt var bra. Var også hos jordmor i går, da hadde hun lagt seg til som nå, alt var bra da også.. Håper det er vanlig at de blir litt roligere på slutten.. er jo vant med så mye liv..er nok blitt bortskjemt der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,veldig vanlig det. Dårligere plass + at de samler krefter de også har jeg hørt;O)

:o)

Skrevet

Har "sovet" et par timer nå og synes det var veldig til romstering med hodet nedi der..kjente hun vrei skikkelig på seg.. og nå plutselig var hikken tilbake på høyre side av magen.. lurer på om hun fant ut at hun hadde det bedre på høyre side jeg, og rett og slett flytter seg over igjen...kjennes litt ut som om beina er over på venstre side igjen... håper hun legger seg godt til rette nå og gjør seg klar til å komme ut :)

Skrevet

Noen fler som merker at det er mer stille i magen nå mot slutten? Er 36+3 i dag, begynte denne uken...

Skrevet

Synes også det har roet seg litt ned i magen nå (36+5 i dag), men plutselig slår han til med noen tøffe triks.. heh :)

Skrevet

Annerledes bevegelser, mer hikke men ikke så mye spark som før.....

Det er nok bare fordi det ikke er så god plass å røre på seg der inne heller:-)

Skrevet

Ja, det er sant, hikke virker det som om det har blitt mer av nå ja.. men mindre bevegelser ... håper vesla vil ut om ikke så lenge.. er vondt i bekkenet nå...au...

Skrevet

Hei.

Jeg er 37+4 i dag, og har den siste tida merket at det ikke kommer så mye spark fra jenta, men heller "ålinger" eller hva jeg skal kalle det... Og så merker jeg hikkingen tydeligere enn før.

Det virker også som det er mer kraft i bevegelsene enn før...

Nå har vi ikke lenge igjen!!

Når jeg ser tilbake nå, så synes jeg ikke det er så veldig lenge siden jeg oppdaget at jeg var gravid... Men er absolutt klar for å møte den lille jenta som bor inni magen min nå altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...