MammaAskepott Skrevet 22. november 2006 #51 Skrevet 22. november 2006 Heisann!! Håper det ordner seg slik at du kan bli med på torsdag tessa3!! Hadde vore veldig kjekt om alle fire kan, spesielt denne fyrste gongen!! Skal me sei kl 1630 ved blå stein? Eller nokon som har eit anna forslag? Så kan me gå på kafé eller ein plass og ete... Middagstider for fleire enn meg kanskje? tihi... matvrak... Vel, de må ha ein fantastisk fin dag videre!! Herlig temperatur ute i dag!! Trur eg skal ta meg ein tur i skogen før middag i dag ja!! Skogsveien e like utenfor døra her hos meg =) Blir bra tur for oss nybakte mammaer til våren, om me held kontakten ;-) Fin skogsvei med forskjellige løyper!! (Hordnesskogen) SNX!!!
Heldig-mamma Skrevet 22. november 2006 Forfatter #52 Skrevet 22. november 2006 Hei hei! Ja, får håpe det ordner seg for deg tessa3, det hadde vært så kjekt om vi alle kunne treffes! Hvis vi kan si ca 16.35, siden jeg slutter 16.30, så jeg får gått bort, så hadde det vært toppers! Gjerne ved den Blå Steinen, eller akkurat på hjørnet på Sundt kanskje?? Det er vel mange som møtes ved den Blå Steinen? Det kan jo kanskje ikke være så vanskelig å se etter noen gravide mager, men med ytterklær og litt mørkt, så?? Haha, ikke vet jeg! Jeg er alltid sulten når jeg er ferdig på jobb, så det er absolutt middagstid da, ja ) Er dere kresen på noe spesielt nå som dere er gravid? Dvs. jeg mener egentlig om det er noen mat dere ikke liker/vil ha nå, men som dere spiser til vanlig? Jeg er gjerne med på å gå tur når babyene er født- elsker å gå tur, gikk maaaasse tur etter jenten vår var født, kjempedeilig! Og så er det noe eget å gå tur med baby i barnevogn da.... det er så herlig, litt "kvalitetstid" på én måte Ha en fin dag videre alle sammen, ja! Vi snakkes, gleder meg til imorgen, skal bli koselig å treffes og kjekt å få et "ansikt på nick'ene" Klem
tessa4? Skrevet 22. november 2006 #53 Skrevet 22. november 2006 God aften ladies! Ååå, det høres så utrolig kjekt ut ang i morgen. Men er ikke sikker på at det lar seg ordne :-( huff, er litt lei meg pga det!! Gir i så tilfelle en lyd innpå her i løpet av formiddagen i morgen! (får evnt ha neste "play-date" på Ablegøyer som en kriseløsning) Ellers så er jeg med på masse tur-gåing til våren ja. Det gjorde jeg med de to andre også, men det er jo mange år siden nå :-) De klarer seg liksom ute alene uten en hønemor bak seg nå :-) Dere må uansett ha en fortreffelig kveld og kose dere :-) Her har vært full fres hele dagen, og nå nyter jeg freden i huset. Sønnen min tok fotballen under armen og gikk ut for å spille med kameratene, mens de to andre (mann og datter) kjørte på shopping av litt nye fisker til akvariumet. Nå skal jeg bare nyte stillheten så lenge det varer :-) Have fun!!! Klemmer
MammaAskepott Skrevet 22. november 2006 #54 Skrevet 22. november 2006 God kveld jenter!!! Krysser fingrene for at du tessa3 i alle fall kan kome ein liiiiiten tur da.... Hadde vore så kjekte treffe deg og! Om ikkje, får me treffes igjen om ikkje so lenge!! 1635 på hjørnet av Sundt, retning blå stein, er fint!! No har jo ***snart mamma til to***, og meg treftes nokon gonger, så ser du/de to jenter med mager stå og kike, så er det et kjennetegn da!! Når det gjeld mat, så er det ikkje så stor forskjell frå normalen her denne gong. Hadde nokon diller forrige gang. Men nokon dager kan eg få ekstremt lyst på noko spesielt da... Me ser i morgon. Blir sikkert enige om noko!! No skal eg pleie føttene min litt, mens eg fortsatt klarer å bøye meg litt... Herlig...
'***mamma til to engler*** Skrevet 22. november 2006 #55 Skrevet 22. november 2006 Hei hei!! Kjempegreier, da har vi avtale for i morgen!! Puh, nå har jeg akkurat satt meg ned i sofan! Her har vært en hektisk dag med både skole, shopping, husvask og visningsmøte på fame for familiebildene vi tok for et par måneder siden! Kjempegøy med bilder, men vanskelig å bare velge ett da.... -men fy som det koster bare å få forstørret en størrelse da.... de vet å ta seg betalt... Ellers så var jeg i byen i dag på Toves Dukkehus! Å fy søren så mye fint de hadde der da... jeg tok selvfølgelig helt av og blåste bort en femhundrelapp på no time! Jeg lager dukkehus til lillemor til jul, og jeg koser meg bare SÅÅÅÅ med det!!! Mannen min er litt nervøs for at jeg skal legge så mye tid og penger i det at jenten vår ikke får leke med det fordi jeg er så redd hun skal ødelegge noe, så jeg får nok passe meg litt for det:) (skal jeg være helt ærlig med meg selv så er det nok en viss fare for det ja...) Er jo bare så gøy med sånn småtterier og dill-dall!!! Ellers så gleder jeg meg masse til i morgen! Er med på spising jeg og! Ingen preferanser! Har faktisk ikke fått verken dilla eller stygga på noen spesiell mat! Omo vaskemiddel derimot.... jeg løper forbi vaskepulverhylla i matbutikker, for omo vaskepulver er virkelig en lukt som byr meg imot... helt forferdelig! Alt annet vaskepulver er helt greit, men ikke omo! da sees vi i morgen! hadde vært utrolig kos om du og, tessa3 kunne komme!! stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå