Gå til innhold

Besøk i helga...

Anbefalte innlegg

uff, gruer meg litt.. Vi får besøk av svigers i helga, de er verdens koseligste og jeg er kjempeglad for at jenta mi får så fantastiske besteforeldre, MEN svigerfar behandler meg som porselen!!!!! HELE TIDEN er det formaninger om at jeg må være forsiktig og ikke gjøre sånn og sånn..... Det er jo absolutt ikke vondt ment, men jeg blir faktisk forbanna til slutt når han ikke skjønner at jeg greier å ta vare på meg selv og vet best selv mine egne begrensninger....

Ja ja, måtte bare få det sagt, så får jeg bite tenna sammen i helga og smile pent :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6734878-bes%C3%B8k-i-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok bli noen store doser og litt intenst når de skal være der hele helga, men det er nok som popkind sier bare godt ment! De kjenner vel litt til hvordan formen din er om dagen og vil ikke at du skal slite deg noe mer ut eller ha noe ekstra med at de er der!

Du får bare vite å benytte deg av situasjonen når de er der! : )

Joda, som jeg skrev først så er de helt fantastiske, men problemet er at han glemmer hva han har sagt så når man hører det samme for 17. gang så har man liksom skjønt det.... Men det blir mye bedre når babisen kommer ut for da kan de heller dulle med ungen enn å dulle med meg, he he :)

Annonse

Syns nu svigerfarn din høres litt søt ut som bekymra sæ... du som e i dårli forn får nu nyt å bi dulla litt med... bi du førr lei av å hør på det får du berre unnskyld dæ ei lita stund, legg dæ i sænga med pcen og bim litt... også går du blid og smilanesn inn tel dem igjen ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...