stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 jeg har en liten følelse for gutt denne gangen, sist følte jeg det var jente, å det fikk vi. hva med dere? har det stemt før?
Dibber Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg venter nr 3. Med den første visste vi ikke hva det ble, magefølelsen sa jente og det stemte. Med nr 2 så vi på UL at det var en gutt. denne gangen vet vi ikke, men magefølelsen sier jente. Så det blir spennende å se:-)
Fødemaskinen Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hatt sterk magefølelse for gutt siden jeg fikk vite at jeg var gravid. Ul viser gutt, har hatt guttesvangerskap, og alle andre "tester" sier at det er gutt. Så vi får se hva som kommer ut.
makiil Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Hadde veldig guttefølelse med første og det stemte. Denne gang har jeg jentefølelse og har til og med dristet meg til å kjøpe litt rosa klær:) Får jo byttet hvis det ikke stemmer da. Så vi får se. Har mere tro på magefølelsen enn alt annet sprøyt og tegn. Har ikke stemt me noen jeg kjenner.
Leola Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Har skikkelig jente følelse, tenker ikke tanken på at det kan være en gutt nesten. Men alt er helt likt som med 1 mann som er en gutt, så en vet aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå