vips-77 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Fikk akkurat vite at en venninne av meg er gravid!!!!! Endelig noen av mine venner også som tar til fornuft og blir smelt på tjukken!!!!!!
♡Linda♡ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 har ei venninne som ble gravid rett etter meg... syns det er kjempekosli... Venter bare på resten nå ja... hehe....
popkind Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Me too, betevenninna mi skal ha i april... Det blir jo ikke så stor forskjell!!
vips-77 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Så gøy, det er i april venninna mi også skal ha, og jo flere jeg kjenner som skal gå hjemme samtidig som meg jo bedre er det... Har godt av å være sosial ja:)
Snupidupi Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Kor kosli... De fleste venninna mine har enten fått før længe sia eller så e di singel... men har ei som fikk i august da... men ho bor nu nesten en times kjøring unna...
Hermelina Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Har også ei venninne som skal ha bebis igjen i mars, det er kjempekos!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå