Gå til innhold

Bella/prinsesse osv..har noen spm til deg..

Anbefalte innlegg

Hvordan i heiteste klarte du [ f[ til slike t;ffe svart hvit bilder.Blei skikkelig missunelig jeg no. Det var s[ stillig med slik m;rk bakgrunn osv. Ble de tatt i svart hvitt eller redigerte du de etterp[.

Trenger alle detaljer takk!! Hihi.mitt tredje og siste svangerskap, s[ det har v'rt artig med noen slike bilder.

Hjelp, noe har skjedd med tastaturet mitt forresten. Jeg mangler aa er.hmm, mystisk.

Fortsetter under...

hei hei!

Vi tok bildene på soverommet, i senga på svart laken, men mørkegrå gardiner bak (det var det vi hadde)

Sambo strevde en del med riktig lys, da vi ikke har skikkelig fotograf utstyr, men han fikk stilt inn kamera og lys for å lage svart hvitt bilder. De ble jo i farger, men beregnet på å gjøre om.

Redigerte de i picasa2 ( det gratis programmet fra google). Der gjorde jeg de svart-hvitt og la på skygge. er mange effekter i det programmet. Men jeg fremhevet det mørke i bildet p en måte.

Lykke til!

Dette måtte jeg sjekke ut, ble skikkelig nyrs... hehe..

Å hvis det er det bildet som ligger under Bellamedbolle ble jeg virkelig imponert over at det er blitt gjort hjemme.. ser jo ut som fotograf bilde... Ble skikkelig misunnelig. jeg vil også ha sånne bilder... hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...