Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Del Skrevet 18. oktober 2006 MATS/ MADS SEBASTIAN ELIAS ESKIL MARTINUS KORNELIUS TINIUS VETLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 18. oktober 2006 #2 Del Skrevet 18. oktober 2006 Eskil. Liker det veldig godt Elias. Fint Mads. Fint Kornelius. Tøft, men sært Martinus. Tøft, men sært Sebastian. Motenavn Vetle. Betyr lille på min dialekt Tinius. Minner om tinitus (øresus) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 18. oktober 2006 #3 Del Skrevet 18. oktober 2006 1) Eskil - kjempefint! 2) Elias - fint, men litt vel mye brukt i dag (om du bryr deg om sånt) 3) Kornelius - fint, morsomt navn 4) Mads - fint, enkelt og greit 5) Vetle - fint 6) Martinus - hm... fint, tror jeg 7) Tinius - blir litt for spesielt for meg 8) Sebastian - liker jeg ikke, men så er det disse assosiasjonene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Del Skrevet 18. oktober 2006 Elias Mads Eskil Kornelius Vetle Martinius Tinius Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 19. oktober 2006 #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mads Eskil Tinius Vetle . . . Elias Sebastian Kornelius Martinus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #6 Del Skrevet 19. oktober 2006 ELIAS helt klart!!! De andre likte jeg ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweeno Skrevet 19. oktober 2006 #7 Del Skrevet 19. oktober 2006 Synes de tre peneste er : Kornelius Mats Vetle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå