Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Er andregangsfødende, og kan ikke huske at det var slik sist gang.....men nå har jeg også en treåring hjemme ( er i barnehagen på dagen.) Jeg er så forferdelig sliten. Nå den siste uken er jeg blitt så "tung" i armene - orker ikke holde kaffekoppen, langt mindre lese i en bok og svimmel. Kynnere bare jeg står oppreist. Har lagt på meg veldig mye, og blodtrykket er stigende. Ligger i grenselandet for å utvikle svangerskapsdiabetes. Bekkenløsningen slo til nesten før jeg testet positivt, har vært bedre i perioder, men nå sover jeg nesten ikke om natten. Samtidig er mannen min i rettsak med en ansatt, vi har kjøpt oss hytte på fjellet..... altså litt for mye som skjer om dagen.... Skal ha planlagt KS om 8 dager, men nå føles det veldig lenge til. Skal til journalskriving på sykehuset i morgen, og skal tigge og be om å få det tidligere.... Er 38+1 i dag....
Skrømti Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Huff, det var mye på en gang. Vil bare ønske deg lykke til jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå