Gå til innhold

Ingen med sykluser OVER 35 dager her?.....Så kan vi huffe oss sammen;)

Anbefalte innlegg

Ja, jeg melder meg på her jeg også... Dessverre!

Jeg har vel egentlig alltid hatt lange og uregelmessige sykluser, men de to siste var på 39 dager begge to, så det er jo "greit" nok.

I dag er jeg på dag 22 (tror jeg), og har hatt veldig ømme pupper i 2 dager nå. Lurer på om det er EL som er i nærheten... I følge en kalkulator på nettet så skal den være til lørdagen, hvis jeg følger en syklus på 39 dager. Så jeg håper og tror det er det som skjer her nå! Bortsett fra at mannen i huset ikke er hjemme i dag, og har heller ikke hatt tid til å gi meg noe "påfyll" i dag. Målet er å ha sex hver dag, og det er normalt for oss ellers også, så ikke noe pes. ;)

Veldig greit å høre at også andre sliter med lange og dumme sykluser, det er ikke så ofte jeg leser om det inne her...

Fortsetter under...

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men er det mindre sjangs for å bli gravid hvis en har unormal syklus eller er det bare det at det tar lengre tid og mer pes med å finne ut når man el osv? , gått på pillen i 11 år sammenhengende, skal slutte på pillen om 5 dager og forventer meg et styr med de syklusene i begynnelsen ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...