Gå til innhold

Treffet på Contra Bar på onsdag 25.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at dette var et treff for januar februar og mars, og lurte på om det er noen som har tenkt seg, og om dere har møttes før.

Jeg har termin 23. januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt meg om jeg rekker det, er mulig jeg må jobbe litt sent på onsdagen;)

Vi var vel 6 stykker som har møttes en gang før, men er bare å møte opp om du vil være med, vi tar gjerne imot nye i gruppen;)

Skrevet

hei humørsvingningen!!

Jeg har også termin 23.januar:-) og kan godt tenke meg å møte deg og alle andre på cafe con bar!!! Når var det, kl?

klem ingunn

Skrevet

Jeg satser på å komme. Var ikke med sist, men håper på å være med fremover.Jeg har termin 11 mars:-)

Skrevet

Jeg kommer! Jeg var med på førre treffen, som var veldig koslig. Jeg har termin i mars. Jeg kommer direkt fra jobben, så jeg kommer kanskje litt seint. Treffen var satt til 17.30, ikke sant? Hvem andre er på vei? Jeg håper det er mange som kan komme!

Skrevet

hvilken by er dette i?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

ok ikke noe for meg i stavanger

irriterende når det ikke står hvilken by det er i

hormonbomba

Skrevet

Men er dette for de med termin januar, februar og mars?

Har de med termin i april og uteover egne treff???

Forvirret...

Skrevet

Det står detaljer om treffen hvis dere går inn på "BIM-treff". Men det er altså i Bergen på Contra Bar onsdag 25.10 klokka 17.30. På førre treffen var det også noen med termin i april, så det er bare å komme! Jeg har termin 29.3., så det er godt muligt jeg ikke føder før april :)

Skrevet

Hei på dere jenter!

Er det noen påmeldingsliste eller? Jeg har termin i februar, og kunne tenke meg å møte andre gravide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...