Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av oss som har termin rundt nyttår har de siste ukene kommet over i 3 termin av svangerskapet.

Blir spennde å se hvem av oss som kommer til å få nyttårsbarnet.

Er det mange som har termin rundt nyttår ?

Jeg har termin 8 januar, men regner med å føde før den dato... håper bare det blir i 2007 :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh jeg har også termin 8.jan! mannen min håper på nyttårsbarn, han vil så gjerne kjøre helikopter over rakettene :)

Skrevet

Jeg har menstermin 010107 og UL-termin 030107...men jeg "føler" at babysen kommer den 0901. Vet ikke hvorfor altså, er litt rar, he-he...

Skrevet

Jeg har termin 1 januar...:) Så det blir spennende... Men håper hun kommer på nyåret fremfor sist i desember..:)

Skrevet

Jeg har termin 28.desember, men satser på et nyttårsbarn da dette er min første:)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 1.1.07. Får se om jeg feirer nyttår på sykehuset.. :)

Skrevet

Mens termin er 28.12, UL termin er 02.01... Så det blir spennende å se når den kommer! Håper den venter til etter helligdagene i alle fall, er kjedelig å ha bursdag da...

Skrevet

menstermin sa 31.12,mens ul sa 02.01...så det blir spennende å se om min lille gutt kommer på nyttår eller ei.

magefølesen min sier rundt 27,28 des.vet ikke hvorfor.jenta mi kom noen dager før temin(5 dager før)så det er mulig jeg får litt før nå og.

Skrevet

Min menstermin er 29.12 legens utregning av menstermin 02.01 og ultralydtermin sier 31.12

Håper ungen kommeri 2007, hvis ikke vil jeg den skal komme i begynnelsen av desember =P Kjedelig å være helt sist på året liksom

Skrevet

Hei slenger meg på her, håper på ett nyttårsbarn jeg også.Har termin 010107 så kansje, blir spennende :o)

Skrevet

Terminen min er 30.12.06. tror jeg kommer til å gå litt over.. blir spennende!

Skrevet

har termin 2 januar, men det er nummer 4 så alt kan hende....

Skrevet

Har menstermin 1 januar, og UL-termin 5 januar, så slenger meg med her :o) Blir spennende hvem som får nyttårsbarnet! Håper også på et 2007 barn, men snuppa får komme når hun er klar :o)

Skrevet

Har termin 27.des. Så det kan godt bli et nyttårsbarn. ;)

Skrevet

Termin 4.januar her, så etter nyttårsraketten er skutt opp kan hun komme.

Skrevet

Jeg hat termin 31 desember så jeg er vel med i 'konkurransen'. Håper, og tror at babyen kommer to uker før... Fikk før tiden forrige gang

Skrevet

Jeg har termin 1.januar, håper på 2007! og aller mest nære den 7. for det hadde passet best i forhold til de to ukene sambo får fri i forbindelse med fødselen.. foreldra hans kommer nemlig fra australia den 14., så da får han vært litt sammen emd dem også!

Skrevet

Jeg har menstermin 31.12 og UL termin 02.01, så her er det muligheter for nyttårsbarn..:)

Skrevet

Jeg har menstermin 30.12, UL-termin 07.01...Så muligheten er tilstede :-) Selv har jeg en følelse at den lille kommer i jula.Så det blir spennende!

Skrevet

mens termin 05/01/07 og ul. termin 04/01/07.

men har følelsen av at barnet kommer i 3. el. 4. uke i des. Det er magefølelse jeg har. Håper at babyen venter til over nyttår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...