Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanlig med uro og mageknip ved bruk av mme? jeg gir han Nan Ha 1 fra apotek og den skal jo være den mildeste... fem kvelder på rad har han vært urolig og kun roet seg i fanget mitt med sin mage mot min.. morgnene etter har det kommet usannsynlige mengder m kjempegrønn bæsj, ganske tjokk konsistens med vanvittig vond lukt.. huffa meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig fra baby til baby hvilken mme de tåler best. Gutten min ble dårlig i magen av NAN, men ikke av Collett. Kanskje du kan prøve ett annet merke? Han sluttet nesten å gulpe og da vi byttet:)

Skrevet

Tenner?

Odin har stadig ekkel grønn bæsj for tiden. Er ganske sikker på at det er pga tenna som kommer. Et riskorn ankommet og en stor kul ved siden av.

Han har også hatt mageknip av og til (tror jeg, vanskelig å vurdere når de ikke lenger drar beina opp). Det tror jeg enten er fordi jeg har gitt ham banan, eller dette er også pga tenna.

At bæsjen er grønn er normalt med mme, pga jerninnholdet i melka. Men det er vel ikke det at den er grønn du reagerer på (?)

Skrevet

han er bare knappe 8 uker, så tror ikke det er tenner enda.. da er han i tilfelle veldig tidlig, men vet jo noen får tenner tidlig.. får sjekk munnen på han etterpå:-)) jo, i grunnen reagerer jeg litt på at bæsjen er så grønn, fordi en veninne sa til meg at det skal den ikke være i lengre perioder.. den er som tykk havregrøt i konsistens, og som jeg skrev så er det en syk lukt på den.. jeg vet jo ikke om uroen om kveldene har sammenheng m dette, men lurer jo litt... hvor kjøper jeg i tilfelle Colett merket som dere snakker om?

Skrevet

Jeg har også brukt NAN HA 1 og mener det står på pakken at den kan gi grønn avføring - uten at dette er noe farlig:-)

Skrevet

Farge og konsistens høres normalt ut for et mme-ernært barn.

Odin får ikke puppe lenger og har grønn tykk bæsj hele tiden.

Men mageknipen må du jo få bukt med. Da tror jeg det må være mme-merket som hun over nevner. Collett fåes i vanlige butikker.

Jeg har hørt at noen får magevondt i en overgangsfase når de går over til nytt merke. Kan dette være en årsak?

Skrevet

har kun brukt Nan Ha 1 fra vi beg gi tillegg.. men skal prøve collett om det ikke gir seg på et par dager til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...