Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gå til innkjøp av sengetøy til jenta vår, vi har fått i seng nå, så skal på IKEA og kjøpe himmelseng og stoff også lurte jeg på hvor man får kjøpe sengetøy til babydyner og puter osv..?? Hmm.. har ikke sett det noen steder når jeg tenker meg om

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kid, jysk, princess og babyutstyrbutikker

Skrevet

Husk bare at hvis du kjøper dyne på Ikea, kan det være vanskelig å finne trekk på andre butikker..

Skrevet

Hei.

Om det skulle være av interesse: Vi kjøpte dyner og puter på Svinesund i helga (Babyproffsen på Nordbyen tror jeg). Der forklarte de at det i Sverige var vanlig å ha en dynestørrelse til vogn/vugge (65 x 80) og en større dyne til sprinkelseng (100 x 140), mens vi i Norge pleide å begynne med en mindre dyne i sprinkelsengen (husker ikke dette målet). Vi valgte da å kjøpe den største dynen til sprinkelsengen og må nok brette den inn nederst i begynnelsen. Jeg sjekket ikke på forhånd om det var billigere i Sverige og endte i alle fall med å kjøpe alt for dyre, men nydelige sengesett til...

På mandag var jeg på Ikea for å kjøpe sengetøy, men de hadde ikke størrelser som passet dynene jeg hadde kjøpt.

Ellers kommer jeg akkurat fra Barnas hus hvor de hadde halv pris på en del sengetøy i alle størrelser nå. (Og halv pris på f.eks.bleiebøtte.)Jeg tror jeg er i ferd med å bli "shopoholic" på babyutstyr, men det er jo så gøy!

Skrevet

Jeg har også fått i den største dyna med engang, fikk det anbefalt, da folk sa at de vokser ut av den lilledyna i sprinkelsenga med en gang...

ååsså har vi to små dyner, til vognen og vuggen=) var det mye fint på barnas hus da? er det på storm det?? Hvor mye kosta det ca?

Skrevet

å jeg er klar over de dumme målene på ikea, der skal jeg bare kjøpe himmelseng stativet og stoff til det=)

Skrevet

Utifra at jeg endte med å kjøpe et sengesett på Svinesund til kr.450,-SEK, var det supert å finne sengesett på Barnas hus til kr.79,50 (100x140) og kr.59,50 (65x80). De var litt gammeldagse i stilen, men da jeg er litt allergisk mot "lyseblått m. bjørn-stilen" var det helt topp for meg. Kvaliteten vet jeg ikke noe om. Jeg tror du finner dem på barnashus.no hvis du går inn på annonse eller kampanje.

Skrevet

Koselige sengesett på nettbutikken til www.kid.no

kjekt å vente på å få pakke i posten.

Skrevet

sparkjøp har et veldig fint et. el fåes det på alle butikker som selger sengetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...