Gå til innhold

Dag 15 da.......................blir vel nok en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang syklus tenker jeg..

Anbefalte innlegg

:) jaja...dag 15..ikke noe elslim enda..så blir ihvertfall ikke el før dag 20....fikk el på dag 30 sist..blir vel noe av det samme nå tenker jeg....drittlei sykluser over 35 dager..snufs...

jaja....klem til alle kjente og nye

Fortsetter under...

Annonse

Nei...jeg vet jeg hadde el forrige mnd...fant d med tester...fikk el på dag 30-...uten tvil..og jeg tror IKKE jeg har hatt el denne mnd heller....:)

Ingen andre med lange sykluser da?..alle dere har jo korte normale....

Hvis du har el på dag 17-18 og får mens 10 dager etter er ikke syklusene dine i orden...veldig dårlig tegn at lutealfasen er 10 dager eller kortere...gir ikke tid til egget for å feste seg..

Jeg er utrolig spent på denne syklusen min. For om jeg ikke har blitt gravid nå og jeg får mensen som jeg har beragna til neste helga, så har jeg 28 dagers syklus. Men det er vel sånn at syklusen kan jo variere fra gang til gang.

Jeg har jo et håp om at jeg har hatt tidlig EL denne pp siden gynokologen så på dag 6 at den var på vei. Men man vet jo aldri.

Jeg er på dag 17, 18 eller 19 i dag.

Joda, kjenner til denna ventinga :(

Har hatt EL så sent som dag 47 og så tidlig som dag 25. Er nå på dag 34 (tror jeg...litt ute av tellinga). Fikk første positive EL-test for ei uke sia. Er så moro så!

Lykke til med egglegginga :)

Annonse

jeg har syklus på 35 til 42 dager. Av og til mer men aldri under!!

Vanskelig å finne el da. Har heller aldri brukt el. tester. Og jeg har pco.

Så jeg føler meg velsignet akkurat nå siden jeg endelig har blitt gravid.

Har du noen skavanker siden du har så lange sykluser eller er det bare sånn??

klem

Skavanker??....hehe......Hva legger du i det?...

Har ikke sjekka meg for pco..bare prøvd ett halvt år..men blir denne syklusen like lang så får jeg vel teste meg...finner de dette på blodprøve?...

Slutta på pilla i mai..og syklusene har vært helt herpa etter d..

pco står for polycystiske ovarier og betyr at man har slike cystelignene ting på eggstokkene som gjør at eggene ikke har plass til å bli modne.For mange eggposer sa gynekologen min. Og man får gjerne veldig ustabile sykluser av dette. Mne jeg fikk beskjed om å gå ned litt i vekt ca 10% siden jeg er lett overvektig så ville det mest sannsynlig hjelpe. Og det gjorde det.

Man tar blodprøver og så tar man innvendig ul. Det var ihvertfall det jeg gjorde da de fant mine overfyllte eggstokker ;)

Men noen mennesker er jo seff uvelsignet med idiotsykluser uten at man finner grunnen til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...