Gå til innhold

La-meg-slippe-revning-smøringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hva er det beste å smøre med? Har hørt om både olje og salve, men vet ikke hva jeg skal satse på... Noen med erfaringer, gode og dårlige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weleda har en egen olje for dette, får kjøpt den på Helios f.eks. Dte er jordnøttolje i den, så du kan bruke det også. Men: Jeg får sopp av alt mulig slike ting så jeg har bare brukt massasjeolje uten tilsetning/parfyme fra Bodyshop. Tror man bare får prøve seg fram!

Lykke til -

Skrevet

Hvor ofte smører dere a? 1 gang om dagen?

Skrevet

jeg fikk beskjed av jordmor at det ikke var noe vits i å bare smøre, men at man måtte tøye skikkelig i tillegg, noe som vistnok ikke var særlig behagelig..

jeg trodde man bare kunne smøre jeg...

Skrevet

Dra og tøye der nede liksom...!?!????

Skrevet

Jeg er ikke så overbevist om at det hjelper å smøre. Jeg smurte og masserte med jordnøttolje sist, men revnet likevel til den store gullmedaljen. Sopp fikk jeg også av det.

Denne gangen har jeg ikke tatt meg bryet med å smøre, og satser på at det ihvertfall ikke går verre enn sist...

Skrevet

Jeg smører meg med kobberkrem. Jordmoren min sa at det kunne være et godt råd. Det smører de gutter som har trang forhud for at huden skal bli mer tøyelig.

Så gjennstår det å se om jeg slipper å sy denne gang.

Glemte å smøre meg på slutten ved forrige fødsel, så det ble noen pyntesting.

Søsteren min smurte seg med tredjemann og sydde ikke et sting.

Skrevet

Når begynte du med den kobberkremen da? Og må man dra og tøye litt der nede og, eller holder det å massere lett!?!? Hilsen BLONDIE, he-he..

Skrevet

Jeg begynte ca 6 uker før termin med kobberkrem. Smører godt med en kladd mellom rompa og skjeden (vet ikke hva det område heter), og så smører jeg på kjønnslepper. Man kan få sprekker all over. Det var JM som sa dette.

Det misfarger trusene en del, men de skal kastes etterpå...

Skrevet

jeg kjøpte jordnøttolja på apoteket, men det vil jo aldri tørke jo!!!

Skrevet

Jeg har hørt hvetekim olje, eller olje med E-vitamin.....Venninnen min anbefalte å smøre godt HELE underlivet (indre og ytre lepper, perineum, anus) og bare sove med det om natten...for den oljen tørker ikke akkurat, så da er det greit å la det virke over natten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...