Gå til innhold

Flere som har/har hatt slike smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 17 dager til termin og han har festet seg. "Smertene" er som støt/stikk i korsrygg og ned mot underlivet, de kommer samtidig som han rører på seg. De siste dagene har jeg også nesten fått lyskestrekk plutselig når han beveger seg.

Det gjør virkelig vondt og jeg skriker til hver gang, sambo tror vel jeg kommer til å skrike under hele fødselen.

Er det flere som har det slik og hvis det er noen som har født og hatt det er det tegn på nær forestående fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik. Kommer av at hodet er godt ned i bekkenet og ligger og "gnukker og presser". Veldig ubehagelig, Jeg er i dag 6 dage på overtid og hatt det slik lenge/flere uker. Ikke noe tegn på at fødsel, men kan nok hende det hjelper på modningen at det presser på bekkenbunnen;-)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i smertene du beskriver. Veldig vonde stikkinger spesielt når babyen beveger seg. Føler nesten som det kan komme en del utflod også samtidig som stikkingene. Merker du det?

Jeg har 30 dager igjen, og hodet er festet. Får regne med at det er helt normalt. Skal til jordmor i morra, så jeg kan høre med henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...