Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 sliter med og få tulla mi på 4 mnd til og sove på dagen, ender bare opp med en masse gråting(tar henne opp, ligger ikke og gråter lenge), etter en stund sovner hun. Sovner veldig lett når vi er ute og triller, men inne er det problem. Noen som har noen gode råd?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 har ikke mye råd, bare medfølelse.. gutten min på nesten 2 måneder er akkurat lik.. funderer på å kjøpe meg en slik slynge som folk snakker så varmt om..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg legger ham i senga mi på dagen, og legger meg tett inntil ham, holder rundt og ansiktet tett inntil hans. Da sovner ham som regel etter få minutter. Var redd for at det ville "skjemme"ham bort slik at det ble vanskelig å sovne i egen seng på kvelden, men det er ikke noe problem. Etter at jeg fant ut at dette var måten å gjøre det på, er det ingen sak å sove på dagen. Før var det et problem.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Har gjort det en del, men tenker nå som det nærmer seg vinter, kan de sove ute når det blir masse minusgrader? Skal selfølgelig ta masse klær på og sover i voksipose. Har heller ikke noe tak og sette vogna under.. Takk for svar. Hi.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Spør dem som har hatt babyer på Svalbard om det! Er selv en av dem... Selvfølgelig kan de ligge ute og sove - hele året. Ull innerst, tynne klær (ull) i lag på lag (men ikke for mye - det er farligere for lillebebis å bli overopphetet enn kald), lammeskinn i bagen/ vogna, regntrekk på vogna hvis det regner.
Antonita Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Min baby sover nesten aldri inne heller, bare ute i vogn. Men jeg kan få han til å sovne i babybjørn vippestolen, men noen ganger må jeg synge for han og vippe stolen i opptil en halvtime. Skal prøve det å legge meg inntil med ansiktet mot han. Men som regel kaver han fært når han er trøtt og vil ikke ligge stille. Vil også gjerne ha råd om å sove inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå