3barnsmor? Skrevet 18. oktober 2006 #76 Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan er det med luktesansen deres? Har dere fått kjemp mye bedre luktesans enn dere har hatt før? Jeg lukter alt så supergodt for tiden , å det er faktisk litt ubehagelig.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #77 Skrevet 18. oktober 2006 Har vel egentlig ikke merket noe på den jeg... Men så er jeg jo ikke over ikm sånn som du ennå
3barnsmor? Skrevet 18. oktober 2006 #78 Skrevet 18. oktober 2006 Men jeg har hatt god luktesans et par uker allerede jeg da........vet ikke om det har noe å gjøre med noe sånt eller det faktisk bare er slik av og til jeg
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #79 Skrevet 18. oktober 2006 Hvem vet?!? Den kroppen er jo som sagt ikke til å bli klok på
attpåklatt!! Skrevet 18. oktober 2006 #80 Skrevet 18. oktober 2006 Første gangen eg var gravid fikk eg skikkelig god luktesans.. og det var plagsomt!!! Holdt på å kjefte på folk på butikken for at de hadde så mye parfyme på seg... Var mye knurring på meg en periode.. hehe!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #81 Skrevet 18. oktober 2006 Men at folk bruker for mye parfyme er jo irriterende uansett...gravid eller ikke
attpåklatt!! Skrevet 18. oktober 2006 #82 Skrevet 18. oktober 2006 Jaaa, men eg tror ikke de hadde det altså.. det var for mye for meg.... he he!!!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #83 Skrevet 18. oktober 2006 Uff... jeg håper ikke luktesansen min blir altfor god dersom jeg blir gravid. Jobber jo på en infeksjonsavdeling og der lukter det mye dritt (bokstavlig talt) i perioder hehe
3barnsmor? Skrevet 18. oktober 2006 #84 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg lukter sånn som svette og dårlig åndelukt jeg da, det er så ille til tider at jeg brekker meg
mari~m/ lillebror. Skrevet 18. oktober 2006 #85 Skrevet 18. oktober 2006 hei er det greit at jeg sniker meg inn her i torsdagsklubben og sprer rundt meg med babystøv? slik at jeg i morgen kan ta i mot dere alle på 1 trimester( vi trenger mange mange fler der) sprer*********************************************************************************************************************************************************************************************masse***********************************************************************************************************************************************************************masse**************************************************************************************************************************god***********************************************kvalitets***********************************************************************************************************************babystøv************************************************************************************************************************************* lykke til klem fra
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #86 Skrevet 18. oktober 2006 SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER det til meg!!!!!
C [ ♥♥ ] Skrevet 19. oktober 2006 #87 Skrevet 19. oktober 2006 VinterSol lotte20 3pp G:-) 2pp dolsi dollypopp Snart5barnsmamma? Forventningsfull C kan vel før mæ sjøl på denne lista. Skal teste idag. 3 dager over... *håpe, håpe, håpe....* * * * * * * * * * *
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #88 Skrevet 19. oktober 2006 å, så spennende!!! må skrive inn resultatet når du har fått testet !!!
filijokus *fødeklar* Skrevet 19. oktober 2006 #89 Skrevet 19. oktober 2006 VinterSol lotte20 3pp G:-) 2pp dolsi dollypopp Snart5barnsmamma? Bea 1pp etter SA Turbotrollet JustKarny filijokus tester fredag morgen....murr murr
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 19. oktober 2006 #90 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Tok en QR test i dag tidlig og den ble negativ! :-( Tror nok at det er litt i tiligste laget å teste ennå, men lillegutt er 1 år i dag og da hadde det vært moro at jeg hadde vært gravid da! :-)
VinterSol+2 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #92 Skrevet 20. oktober 2006 gratulerer! det nytter visst å koble seg;)
C [ ♥♥ ] Skrevet 20. oktober 2006 #93 Skrevet 20. oktober 2006 Nope, negativ test, men fortsatt IKM (som dere så fint sier det). Prøver å få tak i legen i dag. Tar en ny test i helga.Venninna mi hadde hegativ test både hjemme og hos legen men hun var gravid, så jeg sjangser håp... =)
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #94 Skrevet 20. oktober 2006 Vi krysser alle fingrene vi har for at det stemmer! Jeg har også IKM idag. Testet negativt i går... Og ingen tegn til tanta ennå Håpe, håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå