Gå til innhold

hihi... torsdags(teste)klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

turbotrollet; ja!! sånn har jeg hatt det og! stadige små mensmurringer! gruer meg fælt til denne runden med tante rød!

ja, juhujenta, du følte jo graviditet litt senere på meg også, heller november enn september.. og du hadde jo rett i at det ikke var september, ettersom jeg tok feil av el! så gjenstår det bare å se om nå er et bedre tidspunkt da! hihi

Annonse

Vil bare si at jeg er veldig spent på deres vegne i morgen :o) Jeg er online på arbeid så jeg kommer nok til å titte innom titt og ofte ja. KJEEEEEMPENYSGJERRIG. Men i og med at jeg tross alt er på jobb så ønsker jeg alle lykke til i kveld. Gratulerer til alle heldige og STOOOOOR trøsteklem til de andre.

Annonse

hm. har tenkt på det, men kommer lissom ikke på noe. antagelig hadde jeg blitt så på tuppa at jeg hadde ringt han med en gang..

-men jeg er alltid så redd når han kjører bil hjem, for han må kjøre over en sånn glatt ekkel fjellovergang.. så på en måte vil jeg at han skal ha så lite å tenke på som mulig mens han kjører..

kan hende jeg tester før han drar hjemmefra..

eller så venter jeg.

aner ikke

forslag?

jeg pleier å lage små kort til han og sånn da.. så kanskje skrive et lite et med "til pappa" på eller noe?

Men han vet jeg tester i morra da, så han kommer sikkert til å spørre.

han driver på og mobber meg nå, han mener jeg oppfører meg svært så pms..

hehe

så "til pappa" får nok vente til neste pp ja..

ja, ikke sant?

huff.

"du kan ikke drive på å spise pizza hver kveld bare fordi du har/skal ha mensen" fikk jeg beskjed om nå.. neinei

men ostesmørbrød er ikke så verst det heller!!

særlig ikke når noen lager det til meg!

*bortskjemt og nyyyter det*

Men mange kan jo være forsinka på mensen av og til da. Jeg slutta på pillene for en mnd siden ca, altså har hatt blødning etter at jeg tok den siste pilla men har ikke fått igjen mensen ennå nå. Kan jo bare være kluss med hormonene også kan det ikke?

Min gubbe er ikke hjemme han... Så da må jeg bare sitte her med min vonde fot helt alene... Han skulle egentlig kjøpt med middag hjem idag, men så kom det noe i veien. SÅ da sitter jeg her da... Spiste en tørr rest etter pizzaen i går... Sukk.. *syns synd på meg selv* haha

du har lov til å synes litt synd på deg selv nå da.

syns du skal ta deg fri fra jobben en dag jeg. så du ikke overanstrenger den foten din...

jeg gjorde det en gang, og endte opp på krykker.. mye lengre enn det ville tatt å faktisk bare hvile litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...