Gå til innhold

hihi... torsdags(teste)klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei er det greit at jeg sniker meg inn her i torsdagsklubben og sprer rundt meg med babystøv? slik at jeg i morgen kan ta i mot dere alle på 1 trimester( vi trenger mange mange fler der)

sprer*********************************************************************************************************************************************************************************************masse***********************************************************************************************************************************************************************masse**************************************************************************************************************************god***********************************************kvalitets***********************************************************************************************************************babystøv*************************************************************************************************************************************

lykke til

klem fra

Annonse

Hei!

Tok en QR test i dag tidlig og den ble negativ! :-(

Tror nok at det er litt i tiligste laget å teste ennå, men lillegutt er 1 år i dag og da hadde det vært moro at jeg hadde vært gravid da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...