Gå til innhold

hihi... torsdags(teste)klubben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, når tanta er borte er det bare å se fram til mye deilig prøving på nytt :) Må jo bare se det positive i det :)

Egentlig er det rart at vi driver her og gjør alt mulig for å få egne barn, når det finnes så utrolig mange allerede ferdigproduserte barn rundt om i verden som ikke har foreldre. Men det er vel det at det er noe spesielt med egne da...

ja, ikke snakk...

det er en av hovedgrunnene til at jeg tidligere ikke likte tanken på egne barn..

men vi har ofte ekstrabarn vi da. har hatt et barn på avlastning i lengre tid, og et annet nå en kort periode. det hjelper jo til litt;)

jeg tenker ikke sånn da..

men jeg er utrolig glad i å leve!! og jeg tror jeg kan gi et barn et godt liv, og jeg tror virkelig at det å leve er en så bra ting at jeg unner mitt barn å gjøre det!

:)

Og går det ikke, evnt uansett, så skal jeg nok ta vare på noen andre barn ja, og gi dem også livsglede og masse god ballast å ta med seg ut i verden!

Er forresten å anbefale å ha helgebarn sånn som vi har!

dersom du har bolig som tillater det og tid og krefter!

:)

Annonse

Sv: hihi... torsdags(teste)klubben NYTT 16:09 18.10.2006

--------------medlemmer i torsdagstesteklubben------------------------

VinterSol

lotte20 3pp

G:-) 2pp

dolsi

dollypopp

Snart5barnsmamma?

Bea 1pp etter SA

Turbotrollet

JustKarny

Annonse

Åkei, jeg skulle jo hatt mensen forrige tirsdag så jeg kan egentlig teste i kveld jeg da? Men det sto på den testen at det var best å ta morgenuring fordi det var ikke sikkert det hcg hormonet var høyt nok eller noe sånt på kvelden.

wiccababe; da kan du nok teste nå! skal du teste nå eller i morra?

turbotrollet; jeg har en dansk test liggende. de er billigere enn de norske, husker ikke helt hva den heter, men er et apotekmerke (tror apotekene der produserer de selv, eller noe, men er ikke helt sikker)

dette er jo riktig spennende! tenk at så mange skal teste på samme dag!

ingen med overnaturlige evner som kan kjenne på seg om vi har en liten babyboom going on da? (tenker ikke på deg juhu, vet du er sliten)

jeg har en liten følelse av at vi får minst tre graviditeter i morra.. Men jeg har ingen overnaturlige krefter da. bare magefølelsen:)

ja, jeg holder med på den! er noen graviditeter ute å går i morra.. jeg tipper som sagt tre+ spennende!

og så tror jeg det er noen som tester for tidlig, og som kan oppnå positiv test senere, men ikke enda.

yey! gleder meg til i morra jeg! blir så spennende å se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...