Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Noen opplevd dette? Jeg griner for ALT! Vet ikke om noen har erfaringer og hva gjorde dere? Steder å finne info.om dette?
Frk. Vable Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/trim_og_trening_for_gravide/unng_depresjon_med_trening Du kan jo prøve å lese dette.. Var skikkelig lei meg og deprimert føste gang jeg gikk gravid, men dette gikk heldigvis over for min del etter fødselen... Lykke til! Skikkelig kjipt å ha det sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 jeg har det på akkuratt samme måte. Griner for alt,og gleder meg ikke eller ser lyst på noen ting for tida. Føles helt jævlig,for jeg pleier jo alltid å takle alt og se det positive i alle situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 hadde det også slik men det varte bare en uke ca. eg fant ut at dette går ikke, må begynne å tenke litt pos. kjæresten viste jo ikke hva godt han kunne gjøre. ville ikke ha barn, det trengte no aldrig å komme ut, ville ikke bo der som vi bor, som sagt alt var galt. min mor og flere i fam. hadde også dep. når de var gravid. lykke til håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå