Gå til innhold

Da er jeg 100% sykemeldt!

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går, og var ganske nervøs og hadde grua meg skikkelig for å spørre om sykemelding.... så jeg begynte forsiktig med å fortelle at bekkenløsningen var verre og at jeg sov dårlig om nettene- så avbryter legen meg og sier "Da skriver jeg ut en 100% sykemld frem til termin jeg, er ikke noe vits i slite med dette her vet du"

Jeg satt der bare kjempe overrasket- men selvfølgelig lettet, det var jo det jeg ville, hadde bare trodd det skulle bli litt vanskelig liksom....

Ellers var alt bra med meg og den lille- hjertet slo som bare det (136) målet var fortsatt litt over den røde streken, men i det grønne feltet (30 cm, 31+1 uker)

Hun trodde han hadde lagt seg m hodet ned, kunne kjennes ut som hodet, MEN hun var ikke siker, kunne være rumpa også :-S *gulp* jeg syns fortsatt jeg kjenner spark og liv rundt omkring i hele magen jeg da, noen ganger oppe i magen, noen ganger nede osv.

Hadde gått opp 4 kg til da :-( på 3 uker..... HJELP- hvordan skal dette ende?? Nå må jeg seriøst slutte med all godis spisisnga!!!!!

Det var en liten oppdatering av min og lillebollen sin kontroll i går :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6733487-da-er-jeg-100-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...