Gå til innhold

Oktober: En uke igjen til termin, og begynner å bli litt utålmodig...


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet. Nesten uutholdelig dette her. Har 4 dager til termin og er så uttålmodig at det føles som godt over overtid. Men men, det er bare å vente litt til. Vet du kjønnet eller? Hvor skal du føde da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vet ikke kjønnet. Men gikk 11 dager over med førstemann så jeg antar at det kan skje igjen ;-) huff.... jeg er sååå klar nå, mendet er ikke knøttet i magen. H*n ligger forsatt høyt i bekkent og ser ikke ut til å ville synke ned idet hele tatt. Forrige fødsel endre med haste KS fordi poden da ikke ville lenngre ned fordi han satt fast. Kjenner du noen tegn til å fødselen er igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen tegn her. Hodet hadde ikke festet seg for 10 dager siden. Føles kanskje som det har det nå. Men det har jeg trodd før så stemte det ikke. Ingen vondter i magen heller... Nå er jeg klar for all smerte i verden, bare hun kommer ut :-) 11 dager over termin ja........ det håper jeg på å slippe. Leste at noen forskere i Belgia hadde funnet ut at når far kom hadde innvirkning. I så fall får vi henne i morgen. Håpe, håpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg er også utålmodig, og vil ha babyen i armene nå. Har fått modingsakupunktur i dag og kjenner jeg har masse kynnere i kveld, og da var viss ganske vanlig. Kjente også hvor moden jeg var, og det var viss nokså bra, 2 cm åpning tror jeg det var hun sa. Har blitt lovt at jeg ikke skal gå noe særlig over termin pga stor baby, og pga forrige fødsel.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj , så spennende... har hodet også festet seg da?? Det har det ikke her, og det står fortsatt svært høyt opp i bekkenet. Så jeg antar det ender med haste KS som sist. Men denne gangen skal de iallefall ikke vente så lenge i fødselsforløpet før de foretar seg noe.

 

Lykke til, til deg også :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hodet er festet, og magen har sunket en del ned. Jeg venter i spenning og håper at det kan skje noe i helgen, men d er vel bare ønsketenking. Skal få akupunktur i morgen også. Jeg må si jeg gruer meg litt til fødselen, men bare alt går bra skal jeg være fornøyd.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske lei i dag og vil at hun snart kan komme!! Sliter forferdelig med søvnen og kjenner meg rett og slett litt sliten, i tillegg er jeg blitt forkjølt! :( Termin på mandag, hodet er festa og står langt ned i bekkenet og jeg har endel vonde kynnere, men det har jeg hatt så lenge at det ikke trenger å bety noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...