Gå til innhold

Håret mitt vokser ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid grode håret mitt som ugrass. Jeg ble spurt om å sitte hårmodell, og jeg tenkte at "ja hvorfor ikke? Håret mitt vokser jo så fort likevel, at det har bare godt av å bli klippet godt opp en gang i blandt"

Nå etter jeg ble gravid vokser det nesten ikke i det heletatt, og hadde jeg vist at håret skulle slutte å vokse på den måtten, hadde jeg aldri sagt ja til å sitte hårmodell.. Jeg hadde langt passe tykt og fint hår... Jeg trenger ikke å barbere leggene mer en hver 3. uke....

Noen andre med samme opplevelse? Kommer håret til å begynne å vokse godt igjen etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat slik du beskriver da jeg gikk gravid med datteren min. Nå venter jeg gutt og håret gror som aldri før. Helt utrolig altså. Tror det er normalt!! Etter jeg hadde født datteren min vokste håret som normalt :o)

Skrevet

Ja når du sier det... Mine legger er faktisk ikke ille de heller selv om jeg nesten aldri barberer dem lenger... Men det vokser på hodet altså. Har ikke hørt noe om at håret slutter å vokse ved graviditet før, men at man slutter å miste hår. Så mister man alt i en gang 3 måneder etter fødselen og det kommer en knallfin ettervekst der du har mistet. Selv har jeg langt hår, og det var jo så vakkert når det kom nytt hår etter det jeg hadde mistet, og dette etterhvert vokste til en fin piggsveis som stakk opp gjennom det lange håret :o/ Nå har underhåret vokst til pannelugg nå da, samtidig som det bygger opp litt under, så det er egentlig ganske fint :)

Skrevet

For meg er det totalt motsatt. Håret gror som bare det og må frem med barberhøvelen minst en gang pr uke.

Skrevet

Jeg venter gutt å må barbere leggene mine annen hver dag.Negler og hår vokser som ugress.Har ikke opplebd maken .....kanskje du venter jente eller at du mangler litt vitaminer ?

Skrevet

Her gror det uttav pokker, det kunne godt stangnert siden jeg likevel ikke lengre klarer barbere leggene mine! :D

Skrevet

Uff.. Jeg begynner nesten å bli litt bekymra her jeg. Ul i uke 17 sa nemlig at jeg skulle ha gutt.. Tenk Hvis det er ei jente da.. HEHE Det er jo samme hva det blir, men vi er liksom forberedt på gutt nå...Har kjøpt inn noe klær og greier til gullgutten. Er det bare til å spørre om ny ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...