Gå til innhold

Oktober: Jonas Andrè kom til termin:)


Nicita73

Anbefalte innlegg

Lørdag 14 Oktober kom min lille nydelige gutt til verden ved hjelp av vakum. Han kom kl.1535,12 timer etter at vi ankom fødestuen. Han var 2940 g. og 49 cm.lang.

Det var en hard turn, og morkaken ville ikke ut, så de holdt på en time etter fødsel med å få den ut. Men med min vakre sønn i armene var alle smerter glemt:)

Lykke til resten av dere oktoberjenter som ikke har født, gled dere, trodde ikke morsfølelsen kunne være så intens, jeg er så lykkelig som jeg kan få blitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå masse shnuppa! Misunner deg utrolig nå altså, hehe... kommer snart etter jeg :) Kos dere masse så snakkes vi!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet å høre fra dere! Alt gikk bra til slutt. Gratulerer med lille gutten! Kos deg masse det skal jeg bare jeg for gutten i armene først...sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med den lille gutten, Nicita73. Tenker du koser deg masse. Du har vært et "kjent navn" inne på disse sidene. Sees kanskje på DinBaby etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nicita. Gratulerer kjempe masse med gutten.

Ikke dårlig å få babyen sin på termindagen. Faktisk et fåtall som får det. Siden jeg ikke har sett noe til deg her inne, så regnet jeg med at du var inne på SIV en tur.......

HAr vært litt spent på hvilket navn dere valgte. Har jo vært noen forslag ute på høring her. Må si Jonas Andre` var et kjempe fint navn.

Dere får ha lykke til og kos dere masse. Får håpe storebrødrene tar godt imot lillebroren sin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ja, ventet på det nå ;) Håper jeg snaaaaaaaaaaart kommer etter, fødsel på termin er ideelt det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, dere er herlige. Vi snakkes videre på Din baby, har ikke lyst til å flytte over der jeg da, men når dere følger med er det greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...