Gå til innhold

Noen andre som tror de kan være i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer, er redd dette er å rope ulv, og så at ingenting likevel skjer enda, hvis det er fødsel på gang er det i så fall i tidlig fase, jeg skal ha nr. to: og slik har jeg det nå:

Skikkelig mensvondt og kynnere som kommer med ujevne mellomrom. Det er så "småvondt" at det lindrer med varmeflaske mot mage og rygg, og sånn at jeg får lyst til å passe på pusten littegranne. Ikke regelmessige kynnere, for da hadde jeg vel nesten vært sikker på at det er ting på gang...

Kan det være noe på gang tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si ennå... Kan bare være maserier som går over av seg selv etterhvert også. Jeg har hatt det sånn i en uke nå!

Men noen føder jo med mye mindre smerter enn forventet - leste fødselshistorien til ei i går som hadde dratt på dansekurs med kynnere og fødet samme dag!

Hvis du ikke bor langt unna sykehus kan du jo be om bekreftelses/avkreftelses - sjekk! Bedre enn å lure:-)

Skrevet

Jeg har gått på det viset du beskriver i flere uker......

Sist fødsel gikk jeg sånn i to dager og så var det i full gang. Så da jeg begynte å få menssmerter og sterke kynnere ble jeg glad! Men nå er jeg bare dritlei av disse ekle vondtene som bare plager meg. Er som du redd for å rope "ulv ulv". Så her sitter jeg og lider i stillhet:-)

Skrevet

Tusen takk for svar!!!

Jeg skal belage meg på noen dager/uker til. Sist var det i gang når jeg fikk det slik jeg har det nå, men hver fødsel kan være forskjellig, og det er ikke regelmessig enda, så da er det nok en luring som ligger i magen.

Kjekt å høre at det er andre som har hatt det sånn, og at fødsel ikke er i gang, jeg har det jo egentlig ikke så travelt..

Lykke til begge to, og si i fra når det blir regelmessig.

Skrevet

Jeg kan ramse opp mange som vil karakterisere det du beskriver som starten på noe.... og like mange som sier det kan ta dager ennå. Med andre ord - det er all grunn til å være på tå hev....!

Skrevet

Hei

Jeg har gått med slike maserier og menssmerter i mange uker nå og ingen baby enda, men håper du slipper det :-) for dette er fryktlig slitsomt altså,håper at det skjer noe her i dag for har en del sammentrekninger og menssmerter og brunlig utflod men jeg tviler vel i grunn på at det skjer:-)) er 4 dager på overtid så det er på tide..

Lykke til

Skrevet

Takk for svar, håper også det skjer noe i dag for din del!! Jeg er forberedt på begge deler nå, at det kan skje noe, og at det kan ta flere uker.

Lykke til du også!!!

Skrevet

sånn har jeg også gått i en uke nå! det er slisomt! mn lurer på om noe er på gang altså.. det er ryggen som har det verst stakkar!!

Skrevet

Jeg har ikke vondt i ryggen, da hadde nok jeg virkelig trodd at det var noe på gang.

Jeg trodde det kom til å ta seg opp mot kvelden i går, men når det ikke gjorde det skal jeg virkelig belage meg på enda noen dager og kanskje uker. (to uker til termin) Synes fortsatt det er ganske koselig å kjenne spark og være gravid.

Og det er jo veldig spennende å gå å vente på når det faktisk skal skje.

Lykke til alle dere, håper disse mensvondtene/kynnerne ikke er for plagsomme!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...