Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen andre her som er i kø eller i gang med forsøk på Ullevål? Jeg snakket så vidt med noen tidligere i år, men husker ikke hvem av dere det var. Er det noen som har fått brev i det siste? Og i så fall, fra når hadde dere da ansiennitet fra? Er litt spent nå siden jeg fikk ansiennitet fra april, og det sto i brevet at det var 8 måneders ventetid. Tør ikke ringe heller, siden de skriver så strengt at de plages av altfor mye mas. Men kanskje jeg får et brev snart :-)

Fortsetter under...

Hei!

Vi holder på med 2 forsøket på Ullevål. Skal til innsetting i morra faktisk :)

Vi hadde også 8 måndeders ventetid. Ansiennitet fra september i fjor.

Fikk brev i beg av april om at de var klar til å ta oss inn. Jeg hadde kjempeflaks for jeg fikk mensen dagen etter jeg fikk brevet og kunne ringe inn mens med en gang. Så starta på spray i slutten av april. Gikk veldig lenge på spray synes jeg. Over en måned. Hadde uttak og innsetting beg av juni. Jeg ble gravid på 1. forsøk, men mistet i uke 10. Nå er vi igang med fryseforsøk. Er veldig spent på om eggene overlever opptiningen i morra.

Du får ha lykke til framover. Bare spør hvis du lurer på noe igjen. Jeg er her inne med jevne mellomrom.

Vi var på samtale på ullevåll slutten av sept. Fikk brev uken etter, og vi har ansinitet fra april, der det stod 8-9 mnd ventetid. Så vi skal inn til jul eller rett over på nyåret.. Mens vi venter på at tiden skal gå så skal vi ta blodprøver...det vanlige.. hepatitt og hiv. Noe jeg egentlig gruer meg for. Jeg burde ikke ha noen grunn til å grue meg for det, men er alikevel skremt... Ting tar tid i helsenorge....

DU må ha masse lykke til:-))))))

Hei,

Vi har ventet siden februar. Fikk også beskjed om 8 mnd, og fikk brev nå i forrige uke. Har nettopp vært gjennom en operajon (fjernet svangerskap utenfor livmor, inkl eggleder) så jeg må hente meg inn litt. Går derfor ikke i gang før etter jul, så da starter vi kanskje samtidig: )

Tusen takk for svar alle sammen! Det er så fint når man har noen å spørre. Jeg lurer på en ting til; er denne samtalen noe man kommer inn til etter 8 måneder, og så må man vente lenger etter det igjen, eller er det noe man er inne til tidlig i venteprosessen? Det virket som om dere hadde litt forskjellige erfaringer? Eller kanskje det bare er jeg som er treig....?

Gynekologen min sendte henvisning i april, deretter fikk vi raskt et brev med henvisning til blodprøver. Ellers har vi ikke vært kalt inn til samtale eller noe.... Men vi er ferdig utredet, har gjennomført lap., særprøver osv. - og ingenting umiddelbart veldig galt med oss.

Lykke til alle sammen!

Annonse

Hei, Charlo,

vi venter også på Ullevål. Vi har ansiennitet fra mars. Først sa de 8 mnd. ventetid, ergo skulle vi komme inn i november. Da vi nylig sjekket, ble vi fortalt at det var litt lengre ventetid - vi skal komme inn i desember. Vi synes vi har ventet leeeenge, og er utålmodige for å komme igang.

Mitt inntrykk er at de tar samtalene på løpende bånd ettersom henvisningsbrevene kommer inn, jeg tror vi var til samtale i juni.

Jeg ville ringt var jeg deg, jeg vet om andre hvor henvisningspapiret har kommet bort/blodprøvene forlagt etc etc.

Vi har prøvd i 20pp og lykkes i å bli gravide 1 gang, som endte i en SA etter 6 uker. Og vi har ingen barn fra før. Så vi er såå klare for å få det til! Lykke til til deg og dere andre!

Beste hilsner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...