Gå til innhold

Oktober: Kynner eller rier?


Turbodama

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er andre natta jeg får sterke menssmerter nederst i magen. De kommer med ca 30 min mellomrom og varer sikkert maks ett minutt. Det som er det rare, er at jeg ikke merker noe til dette på dagen. Jeg ble litt engstelig når jeg oppdaget blodaktig utflod her første natta og ville snakke med en jordmor på sykehuset. Hun sa at alt var normalt, men dette kan fortsatt ta lang tid..

Noen av dere som kjenner dere igjen? Blir det slike vonde netter helt frem til fødselen? og hvor lang tid kan det ta?

Takk for alle tilbakemeldinger

 

Jeg både gleder og gruer meg til denne fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

slik har jeg osgå hatt det de 2 siste nettene, i går natt kom det slimblandet utflod, både gammelt og nytt blod. har vert litt på papiret hver gang jeg har tørka meg etter dette.

i natt voknet jeg hver halvtime av sterke menssmerter og magen var knallhard. varte ikke så lenge om gangen og jeg sovnet mellom hver gang.

i dag har jeg bare mer vondt i ryggen og nedover lårene+ bekkenløsningen er blitt verre.

hvor langt er du på vei??? i dag er jeg 9 dgr OVER termin...

trodde det var i gang i natt....skuffet og lei i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dager OVER terminen. Nå har jeg slike kynnere(vondtene...?!) hvert 10-15 min... men de varer ikke så lenge. det hjelper ikke å gå for meg heller. Kanskje dette er rier? Hmm.. burde kanskje ha snakket med en jordmor på sykehuset... Jeg bor 50 min til sykehuset...

 

Lykke til!

 

Jeg har på følelsen at det kommer til å skje neste døgnet, men aner ikke. Skumle saker..- og veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...