Gå til innhold

Desember: Lurer på hvor stor bot vi får......

Anbefalte innlegg

Var i Bergen i helga. Kjørte datteren vår til søsteren min, eller dvs, vi kjørte henne til badeland, der søstra mi var. Skulle videre til Ikea, der vi skulle kjøpe kjøkken til leieboeren vår. Kjørte på motorveien, og lå i forbikjøringsfeltet. Mange biler foran oss, men de begynte plutselig å kjøre inn i det andre feltet. Vel, det gjorde ikke vi..... Og BLINK, der tok de bilde, gitt. Bilen vår er skummel sånn, merker ikke hvor fort vi kjører, så det gikk rimelig fort....... Mannen min ble rimelig forbanna på seg selv. Lå vel i rundt 100-105 i 80 sonen... Blir noen tusinger det, ja.... Prøvde å få leieboeren til å betale transportutgiftene, hehe... Hun var ikke helt villig til det da.... Lurer på hvorfor??? Og vi som syntes det var dyrt med nesten 1300 for å få det levert.... Vel, ikke noe å gjøre med, kjørt er kjørt. Fikk oss en lærepenge da. Så får vi bare vente på bota i posten, og sikkert en prikk eller to i sertifikatet til gubben.....

Fortsetter under...

Oj oj oj, den er lei og jeg vet hvordan det føles?!

Akkurat det samme hendte oss når vi var å hentet det nye kjøkkenet våres på IKEA for ca 2 uker siden.

Enda vi bruker radar som plukker opp fotobokser langs veien. Hadde nemlig skrudd ned lyden så ikke lille gutt skulle våkne av den.

Her har bota kommet og det ble ca 3000. Den svei asså.

Vi har også bil som lurer oss litt når det kommer til farten. Ergelige greier asså.

Hva slags kjøkken kjøpte dere til leieboern da?

Vi kjøpte Abstrakt hvit og er sååååå fornøyd.

Ca 3000, tror kanskje vi får litt mer..... Uff, bare å vente og se.

Tror kjøkkenet heter Applåd, hvit. Billig, men funksjonelt. Ser egentlig helt greit ut. Men de har jammen mange fine kjøkken der. Drømmer om å skifte ut dørene her, istedet for å male de gamle. Men nå tar jo bota en del penger, så da blir det vel maling.....

Grattis med nytt kjøkken

Annonse

oy oy oy, fru g då, e mannen din e rå-kjører?hihi....

Hadde tenkt å si d sikkert ble 5000kr, men såg lengre nede du hadde fått boten!kjipe penger, men e desverre ikkje nokke ant å gjøre enn å betale og lære av d.

eg e jo hissig i dagevis av en parkeringsbot på 500kr, så eg forstår mannen sin fortvilelse.

jaja, gjort e gjort..

Betal med godt mot og vær glad lappen fremdeles ligge trygt i lommeboken, kunne jo gått verre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...