Gå til innhold

Hvordan vasker jeg baggen til vogna??

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en fin vogn av min søster som hun brukte til sine gutter.. Den har siden stått i kjelleren i 2 år før jeg overtok den.. Men den lukter litt kjeller syns jeg. Men hvordan kan jeg få vaska den?? Må jeg dyppe den i et badekar eller holder det å vaske den med fuktig klut? Og den lille madrassa oppi der, hvordan vasker jeg den på den trygg måte??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6732414-hvordan-vasker-jeg-baggen-til-vogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

madrassen tok jeg i vaskemaskinen på 60grader...tenkte at om den ikke tålte det kjøpte jeg heller ny, men det gikk helt fint!

du kan ringe noen som selger det vogn merket eller produsenten for å spørre om hvordan å vaske baggen..kanskje jeg skal gjøre det også...hmmm

Annonse

Jeg har Brio (samme greia som Simo) og jeg har tatt trekket av (sitter festet med borrelåser rundt hele) og vasket det i maskinen jeg.

Madrassen har jeg kjøpt ny, siden junior skal bruke bagen til å sove en del i når vi er på tur etc - så er det tryggest med ny madrass.

Kostet 199,- på Brio-butikken for ny madrass.

på hjemmesidene står det at jeg skal bare tørke av den med såpevann. skal prøve det i første omgang.. På min vogn går det ikke ann å ta av hele trekket, derfor kan den ikke i vaskemaskin. Men går det ann å kjøpe ny madrass så gjør jeg det med en gang!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...