Gå til innhold

vinterjsakke / tykk genser som jør samme nytten-tips??

Anbefalte innlegg

Gikk i dag i ullgenser med to av kjærestens hettegensere utenpå...i farer som ikke matcher (- grønn, grå, rosa, turkis, blå, beige, brun og joggesko med turkis grå og sølv hihi stygge men digge å ha på seg ..) ser ut som en spøk!!!...føler meg virkelig jævlig....!! (spesielt da jeg måtte til øyelegen på majorstua med alle sossene...og gravide i skikkelig moteklær hehehe..vil ikke fornærme noen, assa, men jeg følte meg som en boms ;)

Fortsetter under...

hehe, samma problemet her!

ingen jakker går igjen, og det begynner å bli kaldt der ute..brrr.

Jeg må nok ta en titt i sambo sitt skap jeg også...

Men nå er det bare få uker igjen og jeg gidder ikke bruke penger på nye mammaklær nå.

Så jeg har funnet ut at jeg har en stygg treningsjakke fra 90-tallet (dvs at den er stor..hehe) som jeg plalegger å gå med ullgenser inni.

Men... har ikke prøvd den på et par uker, kan være at den alerede er for liten..

Og da streiker jeg, blir inne! hehe

he he he :-) her går det også i mannens hettegensere ;-) de er så gode, store og deilige!!!!!

Også bruker jeg sånn halvtykk høyhalsa genser inni hvis det er kaldt.... heldigvis er jeg kjempevarm om dagen jeg- som egentlig fryser rumpa av meg på denne tiden her :-) håper bare det fortsetter..... har ikke lyst å gå i gubbens jakker jeg, er ikke noe fine på meg i det hele tatt, jeg ser helt tullete ut!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...