Gå til innhold

April: Enkelte skulle ikke vært leger :o(

Anbefalte innlegg

Da er vi kommet hjem fra legen, like uvitende som vi var når vi reiste... Første gangen med ny fastlege i går.. og hun virket helt håpløs.. Ville ikke høre på noe av det jeg sa... men tenkte at jeg skulle gjøre et forsøk med alexandra.. men har vel igrunn bestemt meg for at henne skal vi aldri til igjen!

Når jeg kom til legen å forklarte situasjonen.. At alexandra bare var våken 3 timer før kl var 3 i går, ser bare legen dumt på meg å sier.. Barnet er da ikke mer enn 1,5 år, hun må da få sove!?! Ja, klart hun skal få sove, men det er bare ikke likt henne å sove så mye svarte jeg lettere sjokkert over svaret jeg hadde fått.. Også sa jeg at jeg hadde snakket med helsestasjonen og de mente at vi burde sjekke henne for diabetes og jernmangel.. Men da ser hun like dumt på meg igjen å sier;nei, det tror ikke jeg blir nødvenig, det er så sjelden at så små barn har dette!

Ehhhh.. Men tenk om akkurat min unge har det da!!! Det kan hun da ikke vite uten at hun sjekker henne.

Så det endte altså opp med at vi satt 2 timer på venterommet for å få bekreftet at hun ikke har halsbetennelse!?! Hun har jo absolutt INGEN tegn på dette.. men legen brydde seg ikk enoe om hva jeg mente :o(

Måtte bare få ut litt frustrasjon over denne legen slik at ikke alt havner på sambo.. hehe

Fortsetter under...

WHATTTTTTTTT????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! *risterpåhodetogsperrerøyneneopp* Hva feiler det henne da???!!!!!!!!!111 Nei, det du sier er sant! Enkelte burde aldri blitt leger!!! BYTT MED EN GANG! Trodde meningen var at hvis du øsnker å undersøke barnet ditt så skal de vel ikke kunne nekte??? VAr forresten en gutt på 5 på god morgen norge i dag som hadde diabetes, og det var samme symptomene som du beskriver... Gå til en annen lege, evt si fra til helsestasjonen om hvilken behandling du har fått. Kanskje de kan hjelpe å få ordnet med en sånn prøve hos annen lege? Har du mulighet for å gå til privat lege? Kanskje de tar dere mer seriøst der? Nei, nå gir jeg meg ende over... Er visst ikke vits å oppsøke helsepersonell hvis det er sånn man skal bli behandlet...

Bytt fastlege og krev at de undersøker henne godt! Husker de avviste meg med eldste mann gang på gang når han var liten og hadde kastet opp hver dag i 6 uker, det var virus hver gang...... krevde å få komme på sykehus til utredning, og det viste seg at han hadde en svak lukkemuskel.

Makan til folk!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...