Gå til innhold

Gravid igjen?

lmb30

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en spontanabort i 3. mnd for snart 2 mnd siden. Hadde utskrapning og blødde da i en uke etterpå. Har derimot ikke fått igjen mensturasjonen. Kan jeg da være gravid igjen?? Det var en stor psykisk påkjenning med aborten, så jeg er nervøs for å bli gravid igjen. Har vært igjennom dette tre ganger nå. Håper noen har noen gode svar til meg......

Linda.

Fortsetter under...

Heisann

når du har hatt 3 spontan aborter har du krav på tett opfølging unner svangerskapet, så vist du er gravid får vi bare krysse fingrene for at det går bra denne gangen.

Jeg ble gravid rett etter min sa i uke 6, trodde ikke jeg var gravid, følte meg slettes ikke gravid, reinet med at mensen var sen pga sa, men tok en test for å vere sikker, og den var positiv.

Jeg var redd sa en skulle bekymre meg unner svangerskapet, men det har den ikke gjort, jeg er bare glad det ble akkurat denne lille spiren som klarte seg :-) Hadde ikke fått denne vist den forje hadde blitt.

Livet har mange rare veier, lette og tunge, men alle erfaringer og all motgang er det som danner fremtiden vår, så må vi bare prøve og gjøre fremtiden best mulig.........

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...