Gå til innhold

Desember: Skal snart ha tilvenning i barnehagen....

Anbefalte innlegg

Uff, kvir meg litt jeg. Tror nok han kommer til å stortrives i barnehagen, men mamma synes det er litt skummelt. Ikke få kose med mamma sin pupp før han sovner, ikke få våkne på mamma eller pappa sitt fang, være den minste på avdelingen..... Men prøver å tenke på alt det kjekke de skal og. Som å synge masse, leke i sandkassen, gå på turer, se andre barn jevnlig.

Går sikkert fint. Skal begynne neste uke, tenker jeg. Utsetter det i det lengste......

Fortsetter under...

Det kommer til å gå så bra. Kan jo bli noen trasige dager til å begynne med men det går så fort over. Og de tillvendings dagene er veldig fine å ha. Da kan man jo gradvis venne seg til den nye plassen.

Og som du sier, tenk så mye gøy han kommer til å få der.

Det er mamma som sliter verst mest sansynlig ja. Men er det så rart da, vi gir jo ansvaret for det mest dyrebare vi har her i livet til noen andre mens man må gjøre det man må gjøre som voksen.

Ønsker deg lykke til både på jobb og i barnehge start.

Håper vi får en liten rapport om hvordan det går da.

Heia fru G. Åssen bhg har han fått plass i? Ida gikk ute på Eitrheim, og der var det utrolig bra. Savner bhg hennes nå selv om hun koser seg veldig der hun går her i Trheim også.... Lykke til da. Går nok veldig fint, men det blir nok noen tårer ja......fra deg:-) og kanskje HM.

Han har fått plass i Rabben barnehage på Eide. Hadde Silje på Eitrheim, og likte den godt. Men siden jeg jobber rett ved siden av Rabben, så blir det enklere sånn.

Ja, vet det går fint. Håper han blir så utslitt at han sover bedre om nettene......

Blir spennende å høre hvordan det går!

Jeg skal være dagmamma en stund framover, så heldigvis trenger jeg ikke bekymre meg for sånne ting i øyeblikket. Gikk veldig greit med eldstemann da han begynte i barnehage, men han var nesten 3 år, og var veeldig klar. (Jeg og..)

Lykke til : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...