Gå til innhold

Sjuk m/ feber, og venter tvillinger i Mai

Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg og samboeren min liggi rett ut i tre dager med feber, snørr og gørr. Har hatt 38,7 på det meste. Er dette skadelig for mine 2 små? vi er i 9+5 nå... Har før jeg ble sjuk hatt skikkelig gravid mage, men nå syns jeg ikke den er så stor heller, men det kan jo ha noe med at matlysten ikke har vært så høy heller og da, pluss at jeg plutselig har fått svangerskapskvalme i uke 9 med oppkast.

Takker for svar, men vil ikke ha noen skremselsinnlegg altså;-)

Fortsetter under...

Hei eifos...

Er nok ikke farlig men med vedvarende feber kan det være lurt å få den ned med paracet det er ikke farlig for spirene... Er værre å bli over opphetet... Å magen som kommer tidlig er som regel luft og litt oppblåst etter alle hormonene vi har putta i oss.. Ta noe for feberen din du å kos deg med spirene... :))

Går nok bra ska du se... :))

Blifrisk klem fra

Jeg lurte litt på det samme. Men på mammanettet.no står det at det er feber over 39,5 som kan være skadelig, og at det er verre jo tidligere i svangerskapet du er. Du er antakelig over den verste faren i forhold til det hele, siden det meste av organene på fostrene alt er dannet. Prøv å slapp av og god bedring! Ring evt sykehuset for å få deres mening, jeg er sikker på at du vil bli beroliget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...