Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Det hadde vært moro å født da!!!! Dagen før termin er det og, så ikke helt umulig :-)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 He he he, ja komisk dato:-) Blir nok ikke aktuelt for meg for jeg har planlagt ks 31/10, men håper på at det skal skje nå snart pga svangerskapskløe...
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 huff, så kjedelig da! Det er jo ikke noe som er mer uutholdelig enn å klø!!!!!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 He he, ja det kan du si:-) Og når man ligger inne har man ikke samboeren der til å klø en heller!! Men har fått medisin så kanskje den hjelper:-) Og hvis ikke tror jeg det blir igangsetting...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Er jeg helt teit eller hva .... 2/11 hva er så morsomt med det...unnskyld at jeg spør...
lykkeliten født-23.10 Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Har en skummel annen i ellevte sann historie, skal jeg fortelle?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du finner rett dialekt blir det som f... i he...te:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Ja? Hva med den datoen??? ER jeg heeeelt på jordet?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Ok nå er jeg med hehe....er nordfra så jeg tok ikke den...samtidig er jeg blond hehe
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 He he he, blond og nordfra selv jeg, så du er fullstendig unnskyldt!! Hørte om det på Skavland en gang, ei som forsket på bannskap...syns det var så artig - helt greit å si foran ungene liksom:-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Håper du blir igangsatt snart, heller det enn å være innlagt meg svangerskapskløe og vente!!!!! Stakkars deg, jeg kan ikke si jeg misunner deg! Til alle som ikke tar den med en gang: Her på sørlandet er det vanlig å uttale annen som aan, så det blir nesten faen i helvete! Jeg hadde ikke hørt det før for noen dager siden, da min noe kristne mor som aldri banner sa at hun håpte det ikke ble den datoen - så nå håper jeg selvfølgelig at det blir den datoen!!! Hihi!
lykkeliten født-23.10 Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Ok her kommer "skummel historie".. Vel den er kanskje ikke så skummel men den er i allfall helt sann.. Bor på vestlandet så her sier vi jo også aen i ellevte.. Min farmor har ikke bannet hele sitt liv og undlingsutrykket hennes var derfor "aen i ellevte" når hun skulle utrykke seg skikkelig!! Jeg er ikke noe kjempeflink til å besøke graven men tar med meg familien på julaften og legger blomster. Hver julaften får jeg like mye frysninger når jeg ser datoen hun døde... Ja du gjetter d nok... der står 02.11 Jeg vil ikke føde denne dagen..
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Takk Big mama! Vet du jeg har begynt å håpe litt på igangsetting selv, men samtidig ønsker jeg jo at medisinen skal virke så jeg slipper kløen:-) Trøster meg med at hvis ikke er det bare 13 dager til planlagt keisersnitt, så da må jeg vel klare å holde motet oppe! Og så kommer alle godguttene hit i dag for å spise middag sammen med meg - hadde heeelt undervudert hvor mye en savner ungene på sykehuset!! Artig det der med moren din, he he, vi ønsker oss gjerne det motsatte ikke sant - terge dem litt:-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #15 Skrevet 18. oktober 2006 Hahaha, så kult med farmora di, lykkeliten i magen! Det er noe av det beste jeg har hørt!!!!! Synes det bare representerte henne veldig bra med det at hun aldri bannet. Som et siste bevis på hva hun sto for liksom!!! Og ja, det er klart jeg må krige litt med mamma! Så jeg skal prøve å knipe igjen til da!!! Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå