Gå til innhold

På UL i dag - verst tenkelige!

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL (8+3) i dag og spiren vår hadde ikke vokst siden forrige uke. Veldig trist. Vil bare gråte og gråte, samtidig tenker jeg at vi er ihvertfall heldige som kan få barn og at det mest sannsynlig var noe galt med den lille. Men det var så inderlig ønsket etter 7 måneder prøving og vår første lille baby. Nå blir det å vente til alt skal ut - helt grusomt!

Jeg ønsker dere masse lykke til i svangerskapet, så håper jeg inderlig at det ikke er lenge til jeg er tilbake.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6731479-p%C3%A5-ul-i-dag-verst-tenkelige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Mulig jeg ender i samme situasjon... Var på UL idag, skulle være 7 uker imorgen, men det så mye mindre ut, slå av i alle fall en uke, sa legen. Skal tilbake om en uke.... Har du hatt masse symptomer?

Har selv hatt en abort, og har et barn, men det er like ille å tenke på at vi kanskje skal gjennom en abort til..

Føler med deg!!

Huff og huff! Sender trøsteklem!

Det er sånn jeg prøver å tenke i tilfelle det går galt, at det var noe galt med spiren som ikke ville overlevd uansett. Og da er det egentlig bra at naturen ordner opp. Men jeg vet, det er fattig trøst når man ønsker seg baby så inderlig.

Hvis du ikke tar det ille opp, kan jeg spørre om du hadde mange symptomer og om disse evt. forsvant?

Lykke til videre!

Annonse

Takk for positiv støtte alle sammen! Vi skal komme styrket ut av dette også, men det e klart at det tar på psykisk, man trenger bare litt tid.

Til dere som lurte på om jeg hadde symptomer. Svaret er; egentlig ikke. Jeg hadde en liten blødning for vel en uke siden. Det var så lite at det kun kom på papiret, så noen dager med brunaktig utflod (veldig lite). Jeg fikk UL to dager etter blødningen, og da så vi den lille spiren. Når vi kom tilbake i dag - 8 dager etter - hadde den ikke utviklet seg.

Når det er sagt er den kvinnelige intuisjonen sterk. Jeg har følt, helt siden blødningen, at noe var som det ikke skulle. Jeg har hatt mindre ømme bryster, jeg synes humøret har endret seg litt (det kan være for at jeg var engstelig) - jeg følte meg rett og slett ikke så gravid lenger. En ekkel, skummel følelse! Ellers ingen symptomer, eller vondt i underlivet.

Sånn gikk det denne gangen - jeg får håpe vi trekker det lengste strået neste gang!

Klem fra meg til alle dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...