Gå til innhold

Sånn apropos til ordtak-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med folk som kommer og vil "spørre et spørsmål/spørre et spørsmålstegn" etc...? AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGG

Den kan vel ikke være så vanskelig? Men stiller et spørsmål, man setter spørsmålstegn ved noe eller man spør om noe!!!!

*Litt hormonell her nå, ja...*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller hvis de skal si noe til deg, også sier de "du......."

Så føles det faen meg som et kvarter før de fortsetter!

Hormonell her og ;-)

Skrevet

eller enda værre: "Dø......åssen var det dærre..."

Skrevet

Vi har en dame på jobben som er litt som det der. Vi sitter i landskap, så det er aldri greit å vite hvem hun mumler til. Jeg sier "Oh...snakker du til meg? Jeg heter ikke døh" men hun har ikke tatt hintet hittil, så oddsen er stor for at hun aldri gjør det...

Skrevet

Hihi, leste litt på den andre ordtak-tråden også...

Syns det er morsomt å "tulle" litt med ordtak, jeg..

Som "den skarpeste kniven i klassen" eller "eplet faller ikke langt fra pæren" osv...

Men det som plager meg en del er at voksne folk på TV kan si ting som "Det føles ut som......"

Det heter HØRES UT SOM eller SER ut som...

Tror det var hun der Trude på Skal vi danse som sa det...

Det var forøvrig HELT tullete og stemme ut han der Ingar sist fredag.. Ble skikkelig sur, jeg!!

Hormoner her og, ja!! ;)

Skrevet

Helt enig!

Det irriterer meg noe så sinnsykt at han fysikeren og Steffen Tangstad fortsatt er med!

Den ene ser skikkelig homo ut og kan absolutt ikke danse! Den andre skjønner man ikke hva sier, og er stiv som en stokk!

Masse hormoner til overs her.......

Skrevet

Ja, hvorfor kan de ikke stemme ut han??? Han det Newth-duden...

Han ser jo helt for jævli ut, kan ikke danse i det hele tatt, til og med Blomster-Finn kunne bedre....nesten.......

Får jo bare sympati-stemmer, det er sååå urettferdig....

Og som du sier, han andre er stiv som en stokk, ja. Ser skikkelig klønete ut! AARGH!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...