Gå til innhold

Nok et intimt spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en stund plaget med mye utflod. Det nærmest "surklet" når jeg beveget meg, før det rant ut i trusa. Nå er endelig dette over. Men dt har oppstått et nytt problem. Jeg blir bløt lengre frem i trusa... Hvis dere forstår. Virker ikke som det kommer ifra skjeden, men er ikke helt sikkert. Det er iallfall ikke utflod. Min første tanke var at det var urin, men det lukter liksom litt søtt. Og det gjør det jo ikke av urin. Iallfall ikke min......... Ikke kommer det så mye heller egentlig, men det kommer såpass at jeg kjenner jeg blir våt i trusa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!

Fint hvis noen vet.

Er 16+3

Skrevet

Høres kjent ut, men har ikke noe svar, desverre... Skifte truseinnlegg ofte..?

Skrevet

Eneste jeg kan komme på er fostervann...det pleier å lukte litt søtt...

Men trenger ikke være det.

Taen tlf til lege7jordmor/føden og hør....skader jo ikke å ta en telefon:)

Skrevet

Jeg også! Jeg lurte på om det kunne være en urinveisinfeksjon som gjorde det, men det har jeg visst ikke... Så det forblir et mysterium.

Hm.. Kanskje det bare er en litt annen slags utflod, og at det er de store magene våre som gjør at vi skifter kroppsholdning og svaier ryggene våre mer - sånn at tyngdekraften gjør at det havner lengre framme i trusa...? Øh...

Turte ikke spørre legen om det da jeg var der på mandag, jeg. Dustejenta.

Skrevet

urinlekkasje? d kan jo skje når man er gravid ..

Skrevet

Ja, men som jeg srev i mitt hovedinnlegg, så lukter jo ikke urin søtt??? Gjør det vel??

Skrevet

He heog da var jeg visst ikke anonym noe mer. Pytt pytt... Sånn kan det gå når man trykker litt for fort og glemmer av å krysse på anonym. Huff... Flau

Skrevet

Har samme problem! Synes jeg kjenner lukt av meg selv hele tiden og skifter innlegg ofte! Fryktelig ubehagelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...