Gå til innhold

Noen med erfaring i bruk av Quinny-vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer svært på å gå til anskaffelse av ei Quinny-vogn til nummer tre, særlig fordi den virker så lett å kjøre med. Men er det noen som har erfaring av med bruk av denne? Hvor lenge kan ungen ligge i bagen feks, er den god ute i "naturen" osv.

Takknemlig for all tilbakemelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er mange reklamasjoner på Quinny.....

Tror nok jeg vil kjøpe den likevel.....

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår Quinny vogn, og kommer til å bruke denne til babyen som kommer i januar også. Førstemann vokste ganske fort ut av bagen, for han er laaang. Denne gangen tror jeg at vi bare kommer til å legge en softbag i sportsvogndelen, for vi må kunne bytte mellom å bruke vognen til babyen eller førstemann lett (førstemann er 18 mnd når babyen kommer). Eneste jeg synes er litt dumt med quinny vognen er at Dreami-bagen er såpass liten... men har hørt at man kan kjøpe en sånn Lammy XL-pose til å ha oppi og at den da er flott selv for vinterbruk.

Lykke til!!

Skrevet

Hei, jeg har hatt Quinny freestyle 3xl comfort til eldstejenta mi, og er IKKE fornøyd med den vognen. For det første tar den veldig stor plass sammenslått.

Vesla var 1,5 år når jeg kjøpte vogna, så bagen har jeg aldri prøvd. Men, og det er ett stort MEN, når vesla skulle sove og sittedelen er vendt fra deg, så TIPPET VOGNEN BAKOVER når vi la ned ryggen og hun lå der. Så vi måtte støtte vogna opp mot en vegg......

Hjulene hadde en forferdelig klikkelyd, men det er "bare" å bruke en eikestrammer så ordner det seg.

Men for all del, kan hende du er mer heldig enn meg og får en vogn som ikke tipper bakover og ikke har den forferdelig irriterende lyden i hjula..... Mange som har hatt samme problemene som meg, men også mange som er fornøyde.... Tror det er en 50/50 sjans å ta.

Skrevet

Hei.

Har hatt vår Quinny i 2 år og den har nå gått i arv til en kusine. Vi har vært kjempefornøyd! Fantastisk å trille, lette å få ut og inn av bilen, lett å reise med på fly og fin fin i terrenget. Utrolig lett å manøvrere i byer med mye folk og trafikk.

Jeg venter nr to, og vurderer å skaffe meg en ny Quinny. Problemet er bare at jeg har hørt at bagen er så liten at du ikke får en voksipose i den. Derfor vurderer jeg nå en TFK (Trend for kids) Jeg må bare komme meg i en butikk å teste den først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...