Gå til innhold

Vasker dere nye dyner til baby??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dundyne og vet jo at den kan vaskes, men da må den tørkes i tørketrommel etterpå, hvis ikke blir den jo en eneste klump. Men noe dukket opp inni mitt gravide hode(hehe). Man skal tørke dundyner med en tennisball inni trommelen, eller ?!?!?!?!

Annonse

Sover relativt greit, bortsett fra tissing annenhver time... Lunch JA!! Men er mye opptatt til uka, men neste uke er det ikke mye på planen! Bare sett opp en dag, du - (legen kl 12 mandag, og lunsch med ei annen vennninne onsdag.. ) skal vi bare sende en sms, eller??

Kab, tror du Popkind skjønner hvem Maria er??? Hun husker vel bare nick, he he he.... Tror det hadde gjort seg med en egen bim telefon....

Uansett, så fant jeg vel ut at jeg får vaske dyna jeg også, tennisballer hadde jeg også gitt.....

Men blir hyggelig med lunsj - skal bestille et samarbeidsvillig bekken den dagen :)

Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å vaske jeg heller... men blir liksom litt i tvil... andre enn bekkeblom som ikke skal vaske???

Vasker dere overmadrass og sengekant å? Hadde liksom ikke tenkt å vaske det heller jeg da....

Hmmmm....

Jeg har ikke tenkt å vaske dynene! Men henge de til lufting skal jeg! Dynene er jo ikke i direkte kontakt med baby så det kan jo ikke være såååå farlig????

Har vaska sengekant og himmel og det var mer enn nok jobb! Tror ikke den sengekanten er tørr enda..... ( 1 uke siden vask)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...