Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Vi var på treff på Jekyll i Lillestrøm for en stund siden. Mener å huske at du var fra Bjørkelangen..??? Det er et formiddagstreff på gang på Egon på Triaden 26. oktober kl. 12:00 Håper du kan komme. Hadde vært hyggelig å treffe deg igjen..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Popkind er ikke fra Bjørkelangen. Det var TKH71 som bor på Bjørkelangen. Tenkte bare jeg skulle si i fra jeg:)
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei! He he... Bra jeg er nysgjerrig når det står om noen jeg "kjenner". Jeg har lest om treffet, men tenkte det var for dem som var litt kortere i svangerskapet... Jeg er jo sprekkferdig for tiden. Møter gjerne opp hvis formen er grei! ;-) Hadde vært koselig å prates igjen, ja! Kansje vi sees, da!
popkind Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Heiiiiii på deiiiiiiii !!!! Jeg bor i Lillestrøm, og blir nesten alltid med der det skjer noe!! Men den 26 skal jeg fixe håret mitt.... har tenkt å bli blondine!! hehehehe...... Men vi skal ha et lunchtreff på pikene på hjørnet dagen etter..fredag 27 kl 12.00.... Kom dit også, da vel???? Klem!!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Synd du ikke kan komme på Egon. Skal se om jeg får kommet på pikene på hjørnet.. Hadde vært koselig å møttes igjen..
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Håper du kommer på Egon den 26. okt. Hadde vært moro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå