selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg og mannen skal på weekend-tur til Ålborg i helga, men vet egentlig ganske lite om byen... noen som har vært der? Eller sitter inne med store mengder trivia-kunnskap om denne danske perlen? Alt fra restaurant-tips til språkråd mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Spis på Bones, ligger inne i byen, kjempedigg mat. Er et sånnt typisk Steak House, veldig USA, men god mat. Prøv whiskeysausen....... Oi, ble sulten nå... Det er jo en dyrehage der også, hyggelig sted. Jomfru Ane's gade er kanskje ikke noe for deg om du er gravid, men man kan jo få annet enn alkohol der også. Ellers så er det mange hyggelige butikker å kikke i. Har dere barn fra før som feks skal ha julekalender, så er Søstrene Grene et fint sted å shoppe lukepakker. Billig i allefall. Kommer ikke på noe mer i farten.... Ha en flott tur og kos dere!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Søstrene Grenes er suveren!!! Mye dritt der da men....morsom butikk. Er jo tivoli der og, men det er vel ikke noe når man er i 6-7 måned, he-he... Masse gode og BILLIGE lunchsteder i JomfruAneGade, men husker ikke navna. JomfruAneGade er en stikkgate ut fra gågata.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Vil også anbefale deg å stikke innom summerbird som er et av verdens beste "sjokoladerier" og BabySam... Samt at gågatene virkelig er å anbefale, er kjempehyggelig der og de ligger litt skjermet for vind så selv om det er kalde og blåsete dager kan du kose deg der:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 opplevde generelt i danmarka at Jensen bøffhus (kjede) var det bestandig god mat og service. husker ikke om det ligger i ålborg. ålborg hadde spritfabrikk med omvisning og prøvesmaking, der sendte jeg mannen, mens jeg dro på shopping, han var veldig fornøyd, da jeg er har null interesse for slikt. dra ut å spis frokost på cafe, kjempe kos å kunne gjøre slikt før barnet kommer.
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2006 å så herlig, nå gleder jeg meg masse til helga!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå