Gå til innhold

Fru elli-karamelli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloen! :-)

Ja,nå er jeg nygift og greier,og stråler som en sol! :-) Vegas var dødskult,det hadde det også vært uten bryllup,så vi skal tilbake!:-) Var så nervøs at jeg knapt husker selve vielsen,hi-hi! Vi var i tillegg ute,på kvelden(ble via foran fontenene på Bellagio),så frøs og skalv både av kulde og nervøsitet,tror t.o.m det vises på noen av bildene,ha-ha! (de tørr jeg ikke legge ut enda,må vente til jeg er god og gravid,så ingen avslører oss som prøvere/slitere,jeg er så lett å kjenne igjen,skjønner du!)

Jeg har skrevet om det hele inne på bryllupssidene,var ei der som ønsker å gjøre det samme,så dersom du klikker inn på denne linken

kan du lese om du gidder,det ble litt langt!

Kjørte den ultraharry limoen,huff! Ville jo ikke ha limo,men når det likevel fulgte med så...*skjemmes enda*

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6622384

Mennen min klarte selvsagt å glemme å skrive opp hvilket hotell og hvilken restaurant han hadde bokket bord på,så vi havna et annet sted,men det gjorde ikke så mye,det var bra her også! Var så småpusk når kvelden kom,frøs,var svimmel,kvalm m.m at jeg ville mest bare hjem til hotellet vårt å sove!(ikke sovet,ikke spist,lang dag,stressa,nervøs...),kunne likegodt sprunget til Pizza Hut for min del,hadde vært helt supert det også:-)

Det beste med hele turen var å bli kona til verdens snilleste gutt,få på seg den fine ringen og kjøre thrill-rides i toppen av stratosphere!:-) Så også et søtt show på hotellet vårt(Aladdin) med en som har trent opp katter og hunder til de mest utrolige ting,så skal sette igang trening med min lille vofse på 40 kg! Hadde ikke så mye mer tid til show,så det ble med dette. Får ta igjen neste gang:-)

Åssen er det med magen da,hvor mange uker er du nå? Du har kanskje begynt å handle inn litt smått,er jo så mye fint å få kjøpt! :-)

Du er så heldig!

*klem*

Å fy søren! Jeg får jo nesten lyst til å dra dit og gifte meg på nytt jo! Skal love deg at hvis gubben kunne velge mellom meg en natt og kjøre rundt i en hummer så hadde valget vært lett som bare det! Det hadde nok blitt tidenes Hummer tur ja hihi!

Men Eh.... Thrill rides fra Stratosphere.... Å fy nå ble jeg uvel! Ble svimmel når jeg sto på bakken å så opp på den jeg ;o)

Høres som dere har hatt en kjempe opplevelse der da! Fikk du noen til å sminke deg?

Håper jeg får se noen bilder etterhvert da :o)

Jeg skal på Ul imrg, men har en skikkelig skikkelig dårlig følelse. Sa til mannen min at han ikke trengte å være med for jeg er uansett sikker på at det er en MA denne gangen også! Så jeg har ikke kjøpt inn noen ting heller.

Klem fra

Neeeeei,ikke si det da! Uff,så fælt!:-(((( Håper virkelig ikke at det er som du frykter! Skal krysse alt jeg har her for deg,håper håper håper at det går bra! *STOOOOR TRØSTEKLEM*

Turen var helt perfekt,men skulle gjerne hatt et par dager til da:-) Var nede på Spa'et på hotellet å fixa hår og sminke,så det ordna seg. Men kunne strengt tatt klart det selv,for hun var ikke så veldig flink akkurat,men bra nok!(hadde jo bare håret løst likevel,så var ikke så nøye!)

Skal få ut noen bilder etterhvert,må bare mote meg opp først!

Jeg skal tenke masse på deg nå disse dagene og håper så indelig at det går bra med den lille!

*KJEMPEKLEM*

Jo sier nok det.... Men kan være at jeg er så redd at jeg innstiller meg på det værste også jeg vet ike?

Tusen takk for trøsteklemmen :o)

Jeg skjønner hva du mener med et par dager ekstra! Det er nett den følelsen vi satt igjen med der også! Et par dager til og et par gode gå sko hehe!

Er du redd for at noen skal kjenne deg igjen?

Jeg kan sikkert legge ut msn adressen min hvis du vil? Har aldri gjort det før, men er vel ikke så farlig?

*kjempeklem* til deg også!

Håper på det beste for deg, jeg:-) Er jo gjerne slik at man blir litt ekstra negativ,kanskje for å ikke bli så voldsomt skuffa.(huska jeg gjorde det samme da jeg mista)

vi har prøvd en god stund,og ingen vet at vi prøver,så har ikke veldig lyst til at kjentfolk skal oppdage at jeg er her inne enda,hadde lyst til å vente til spiren sitter iallfall,hi-hi! Har ikke msn lengre,har ikke brukt den på halvannet år,så adressen er ikke gyldig lengre.(og jeg har mannen min sin laptop,så tørr ikke klusse til noe med å laste ned ny,jeg er udugelig med data,skjønner du!) Skal få lagt ut masse bilder på hjemmesida vår,da kan du se/lese der,samt lese reisebrev m/bilder fra turen vi var på det siste året. Jeg kan rope på deg når vi har ordna det(ligger alltid litt på etterskudd her),så kan jeg sende deg linken på mailen din om du vil!

Og gode sko ja, sukk,ikke lett å være fin frøken med stilett på storbyferie! Endte som regel opp med flip flopper,er jo så mye mer behagelig!

Annonse

Jo takk for det og jeg håper du har rett!

Hvor lenge har dere prøvd nå?

Ang pc og kunnskaper, jeg er skikkelig blond!!!! Så jeg forstår godt at du ikke vil klusse med pcn til mannen din hihi!

JA lov meg at du roper på emg når du får ordnet det du skal da! Synes det er moro vettu! Er jo litt spes at dere valgte å gifte dere på samme plass som oss :o) Artig å prate med noen som har vært der! For det må virkelig oppleves for å forstås!

Jeg hadde heldigvis blitt advart ang sko!

Jeg skal rope på deg med èn gang vi har gjort ferdig alt på nett,så kan du smugkikke på livet mitt det siste halvanna året,hi-hi:-)

Du har helt rett i at Vegas må oppleves for å forstå det,for det var absolutt ikke som jeg hadde trodd,det var MYE bedre! :-) Gleder meg allerede til å reise tilbake! Da kan vi mer slappe av å bare være på ferie,og så vet vi hva vi har i vente!(men kunne klart meg uten den lange reisen,så tror vi tar noen mellomstopp i andre stater også,f.eks Florida, NY og kanskje en svipptur til California.

Håper alt ser bra ut på UL imorgen! Tenker på deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...