Gå til innhold

2 dager over ikm, fremdeles neg.test

Anbefalte innlegg

bare neg. test selv om jeg er to dager over... vet det er mange (?) som får pos. test sent men.... det er så forferdelig å vente! går bare å kjenner etter tr, og håper ho ikke kommer!

jeg har og tempet men tempen er ikke akkurat spesiellt høy, den stiger ikke dag for dag- og det skulle den vel gjøre hvis jeg var gravid? den holder seg nokså konstant ja....

vet når jeg hadde el og luteralfasen?? =) skal vel være på like mange dager uanz?

noe så frustrerende å gå vente!

har forresten testet m billig testene som jeg kjøpte på nette, noen erfaringer med disse???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6730882-2-dager-over-ikm-fremdeles-negtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm, var du helt sikker på når el var da?

lutealfasen er som regel ganske lik ja, mellom 12 og 14 dager.

hun moniccen som er gravid nå, hun testet negativt med sånne billigtester fra nettet i flere dager før hun testet positivt med en Qr. så det er da håp!

Vet det er kjipt å vente, så mange tanker i hodet!

Men lykke til! Håper det er en liten spire som har klora seg fast hos deg, at hcg-nivået som bare er litt lavt enda, og hvis ikke håper jeg neste pp er tingen for deg!!

Annonse

Heihei!

Rart hvordan de kroppene våre er. Er 5 dager på overtid. Testa i går, og det var negativ.

Har svake blødninger, men det er absolutt ikke som normalt. Hadde alle tegn på at mensen skulle komme på fredag som normalt, bare at det gjorde den ikke.

Vet fra en venninne at hun hadde en "uvanlig" mens før hun fant ut at hun var gravid.

Mulig jeg klamrer meg til et halmstrå, men det hadde vært morsomt om det var en liten spire der inne! Har vanligvis en syklus som omtrent følger klokka, så derfor lurer jeg veldig på hva dette er!

Er det mulig å teste negativt lenge over tida? noen som vet? Eller er det bare kroppen min som "holder igjen" fordi jeg tenker mye på dette?

Annonse

må kanskje vurdere å kjøpe cb test, siden det bare er neg. med billigtestene..

jeg har hørt at hvis man ikke er gravid og har hatt el så må tr komme innen max 16 etter el for da har det gule legemet tørket inn eller noe..?

så da er det litt rart at mange kan gå SÅ mange dager over ikm uten pos resultat...

jaja da blir det hvertfall pos. i morgen, sant! =)

Så gøy! Jeg er med på å teste sammen!

Jeg skal forresten teste med billigtest i kveld..Og hvis den er negativ, så kjøper jeg en bedre test på apoteket og tar den i morgen;) Blir spennende. Morgen tidlig da? Er visst da det er høyest innhold av hcg ;)

Men samtidig er det bedre på ettermiddagen for da kan man ta den når samboeren er der..Og får mer tid å snakke om det hvis den er positiv:P ;)

Hva er tr? er ny her..så ikke så flink med alel forkortningene:P

Gule legemet..?

Håpe,håpe....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...