Laurine Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hei alle sammen ! Nå har jeg sluttet å amme lillegullet mitt som ikke er så liten lenger. Hun fikk pupp i 2 år og 6 dager, men nå er det slutt. Har ikke fått kveldspupp de siste 7 dagene og ikke morrapupp de siste 3 dagene. Det går kjempefint. Hun spurte etter pupp i morrest, men det gikk greit å avlede henne. Likevel synes jeg jo det litt vemodig å slutte. Det er jo opp til meg selv å bestemme det da, men samtidig blir det godt å få puppene for seg selv igjen. Nå er jeg ferdig med å få barn, så nå er det gjort for siste gang. Jeg har ammet 2 jenter i hhv 1 1/2 år og 2 år og 6 dager. Synes jeg har vært flink ! Nå er det bare å vente på at puppene roer seg ned, dessverre er det ikke mye igjen av dem da....ler.... Ha en fin dag alle sammen ! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, ammeslutt er vemodig. Jeg ammet tre barn i rundt halvannet år hver og synes det er ganske bra også. Jeg likte kjempegodt å amme - syntes det var utrolig koselig, og jeg tror nesten jeg felte en liten tåre hver gang ammeperiodene var over. Jeg skjønner godt at du synes det vemodig, men du har jo ammet lenge, så du kan være stolt av deg selv.
Laurine Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 Takk ! Synes du og har vært kjempeflink !
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Å jeg holder på å avslutte, gutten min er 2 år og 1mnd.. han får enda litt på mårran, men no må jeg prøve å sette en stopper.... han har vært flink enkelte dager, der han bare snur seg og sover vidre.. men så er det enkelte morgener han bare skal ha.. dvs da er kl halv fem -fem. Og da orker ikke jeg å stå opp for liksom å leke med han. så da får han seg en liten sup. Men nåe er det jo ikke mye ijgen i de puppene da.. så rengner med mye bare er for kosen sin del:) Vi e flinke vi.. som har ammet så lenge!! )
Anno Nym Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det skal dere ha! Dere har all grunn til å være stollte. Jeg ammet jenta mi til hun var 13 mnd, og gutten min er nå 7 mnd. Har som mål å amme til han er minst 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå