Gå til innhold

er det virkelig meningen å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

miste slimproppen over flere dager? har hatt blankt slim (mye) i 2-3 dager nå. hvor lenge skal dette pågå før det er tomt der inne da? noen som har erfaring? takker så masse for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå hatt blank utflod igjennom helle svangerskapet jeg.. Det er vanlig har jeg forstått.. Trodde det var mer farge på slimproppen jeg da..

Skrevet

slimproppen kan ha mange farger. har snakket med st.olav å det er slimproppen som har begynt å gå (masse blankt slim). men jeg glemte å spørre hvor lenge man vanligvis går før alt er ute....noen mister jo hele proppen på en gang, mens andre bruker litt tid. er nysgjerrig på hvor lenge man går....er jo ikke så delikat liksom (man VET det er slimproppen når man ser det)

Skrevet

Kunne vært litt interessant å visst ja. Jeg har en god del blankt slim som kommer i STORE klumper om gangen, men har ikke psurt noen om dette er deler av slimproppen. Har hatt det slik i 14 dager nå, og kynnerne har også kommet sterkere og oftere iløpet av denne tiden.

Skrevet

ja det er virkelig udelikat ja:-) høres ut som om det kan være slimproppen din også som holder på å gå. er det lenge til terminen din? de sa på føden at om det er lenge til termin og proppen går, så kan faktisk kroppen lage en ny en. er i uke 36+2 i dag jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...