Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg klør så der nede... Prøver canesten og en babykrem. Så går det over noen dager, så kommer det av og til tilbake igjen... Hva er dette da?
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Husk at hvis det er sopp, og du bruker canesten, så skal du helst fortsette behandlingen til 2-3 dager etter du er symptomfri.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 jeg ville ikke ha brukt baby krem da.. Mange kremer fungerer som god grobunn for soppen.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Okay. Takker for svar. Men er det greit å bare bruke canestenkremen? Eller må jeg bruke den pillen i tillegg? Likte ikke helt den jeg.
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 jeg ble kvitt soppen bare med krem, uten pille.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Supert. Ut å kjøpe ny krem i dag:)
Nicki_81 Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Bare et lite tips: Sjekk prisen på Klotrimazol i forhold til Canesten. Er akkurat det samme (på jobben min er det 20kr forskjell på dem. Penger spart, penger tjent) =)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 så det hun skrev over, men jeg fikk beskjed om å ikke bruke den under svangerskap, litt dumt for jeg synes den er mye bedre enn canesten. men en annen ting som kan fungere er at du hvis du barberer der nede, passer på at det ikke er små stubber der, som stikke rå klør, på leppene altså.. også smøre godt med zink salve.. det har hjulpet meg mange ganger.. for det sprekker likosm litt opp når man klør og så klør det eksrat og svir siden det sprekker opp flere ganger. med zinksalve så ligger kremen på hele tiden og lindrer.. faller jo ikke akkurat lett av den zinkkremen så det blir likosm besjyttet hele tiden. det hjelper hvertfall meg. også kanksje canesten på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå